اولین تصویر واقعی از گوشی پوکو F5 پرو در فضای آنلاین منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی شیائومی تا پایان ماه آوریل امسال از گوشی‌های قاتل پرچمدار در سری جدید پوکو F5 رونمایی خواهد کرد. اکنون اطلاعات جدیدی که در فضای آنلاین منتشر شده است؛ طراحی گجت آینده موسوم به پوکو F5 پرو را به معرض نمایش می‌گذارد.

پوستری که توسط یک کاربر با نام هاردیک دسای در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده؛ به یکی از اسناد داخلی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مربوط شده و طراحی پنل پشتی در مدل سفید رنگ پوکو F5 پرو را نمایش می‌دهد.

تصویر واقعی پوکو F5 پرو که در فهرست FCC ارائه شده است؛ به وضوح با گوشی هوشمند ردمی K60 شباهت زیادی دارد. فروش ردمی K60 طی ماه ژانویه امسال در بازار چین آغاز شد. این گجت مجهز به یک ماژول دوربین جزیره‌ای مستطیلی شکل و بزرگ در قسمت فوقانی سمت چپ پنل پشتی خود بوده و ماژول مذکور از سیستم دوربین سه‌گانه گوشی میزبانی می‌کند.

ابعاد و پنل پشتی براق دستگاه نیز دارای ظاهری بی‌نقص بوده و با توجه به درج برند پوکو در سمت چپ به‌نظر می‌رسد که پوکو F5 پرو همان مدل ری‌برند شده ردمی K60 برای بازارهای جهانی به‌شمار می‌رود.

از جنبه مشخصات پوکو F5 پرو نیز بایستی خاطرنشان کرد که این گجت نخستین دستگاه پوکو با قابلیت شارژ بی‌سیم به‌شمار می‌رود. همچنین این دستگاه مجهز به باتری قدرتمند 5500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی در بستر سیم و شارژ سریع بی‌سیم 30 واتی خواهد بود.

تصویر پوکو F5 پرو با رنگ‌آمیزی سفید

توان پردازشی پوکو F5 پرو از طریق تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تامین خواهد شد. از جنبه ویژگی‌های نمایشگر نیز پوکو F5 پرو مجهز به یک پنل آمولد 6.67 اینچی با حداکثر روشنایی 1400 نیت، قابلیت نمایش 68.7 میلیارد رنگ، پشتیبانی از فضای رنگی DCI-P3 و قابلیت تنظیم روشنایی به کمک تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس 1920 هرتز خواهد بود.

همچنین این دستگاه دارای اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر نیز خواهد بود. پیکره‌بندی دوربین پوکو F5 پرو مشابه با پوکو F4 طی سال گذشته بوده و گجت جدید از همان سنسور اصلی Omnivision OV64B با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی چینی ضمن معرفی گوشی پوکو F5 پرو در ماه آوریل از برادر این مدل یعنی نسخه استاندارد پوکو F5 نیز رونمایی خواهد کرد. پوکو F5 مدل ری‌برند شده ردمی نوت 12 توربو به‌شمار خواهد رفت.

تصویر ردمی K60 در چین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH