آیفون 15 اولترا اپل با قیمت‌‌ نجومی در راه است

بر اساس اطلاعات اخیرا منتشر شده، آیفون 15 اولترا اپل نه تنها احتمالا از مدل نسل قبلی خود گران‌تر خواهد بود؛ بلکه اختلاف قیمت این 2 گجت بسیار چشمگیر خواهد بود.

پایگاه Resource My Drivers ادعا کرده که پرچمدار آینده اپل احتمالا با قیمت‌‌گذاری نزدیک به 20 هزار یوان در بازار چین عرضه خواهد شد. این رقم تقریبا معادل با 2900 دلار است. برای مقایسه جالب است بدانید که آیفون 14 پرو مکس با قیمت‌‌گذاری پایه 1300 دلاری در چین عرضه می‌شود.

این موضوع بدان معناست که ما در رابطه با افزایش بالغ بر 2 برابری قیمت صحبت می‌کنیم. پایگاه منتشرکننده خبر به منابع اطلاعاتی مورد استناد خود هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است؛ اما در خصوص پذیرش شایعاتی از این‌دست همواره بایستی جانب احتیاط را رعایت کرد.

قیمت‌‌گذاری اعلام شده می‌تواند متعلق به گران‌ترین نسخه آیفون 15 اولترا باشد؛ اگرچه حتی در این‌حالت نیز قیمت‌گذاری گوشی بسیار گران به‌نظر می‌رسد. گران‌ترین مدل آیفون 14 پرو مکس با برچسب قیمتی 1960 دلاری در بازار چین عرضه می‌شود.

پرچمدار جدید اپل مجهز به دوربین پریسکوپی و بدنه‌ای از جنس تیتانیوم خواهد بود؛ اما آیا این موارد برای توجیه چنین قیمت‌گذاری هنگفتی کفایت خواهند کرد؟ غول کوپرتینویی احتمالا هر 2 مدل آیفون 15 پرو مکس و آیفون 15 اولترا را روانه بازار خواهد کرد؛ اما مدل اولترا به‌عنوان پیشرفته‌ترین و منحصربه‌فردترین نسخه معرفی خواهد شد. اگرچه هنوز شایعاتی در این رابطه منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH