اولین تیزر تبلیغاتی گلکسی نوت 4 منتشر شد!

زمان زیادی تا به پایان رسیدن انتظار‌ها و معرفی گلکسی نوت 4 نمانده است و کمتر کسی است که چشم به راه این فبلت نباشد. به دلیل اینکه اخیرا از تمام اسمارت فون‌های امروز پیش از معرفی رسمی، تصاویر و اطلاعات دقیقی به بیرون درز می‌کند. پس گلکسی نوت 4 نیز از این قافله عقب نمانده و تصاویر و اطلاعات زیادی از آن به بیرون درز کرده است. پیش‌تر در آی‌تی‌رسان عکس‌ها، قیمت، تصاویر تبلیغاتی این گوشی در چین و بنچمارک گلکسی نوت 4 را قرار داده بودیم که هر کدام بخشی از پازل اطلاعات ما را در مورد این گوشی تکمیل می‌کردند.

galaxy-note-4

سامسونگ امروز یک تیزر تبلیغاتی را منتشر کرد که در آن به موضوع نیاز کاربران به نوشتن و امور روزانه می‌پردازد و گوشی‌های سری نوت را برای این منظور مناسب می‌داند و در آخر نیز تاریخ 3 سپتامبر (شهریور) را قرار می‌دهد و از تماشا کنندگان ویدیو این سوال را می‌پرسد که آیا آماده گلکسی نوت جدید هستید؟

گلکسی نوت 4 اسمارت فونی است که از پردازنده اسنپ‌دراگون 805 و یا Exynos 5 استفاده خواهد کرد. صفحه نمایش این گوشی نیز 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD خواهد بود. بیشترین اطلاعات ما درباره این گوشی به دوربین دستگاه باز می‌گردد که سامسونگ یک دوربین 16 مگاپیکسلی با سنسور سونی بر روی این گوشی قرار داده است.

شما می‌توانید این ویدیوی تبلیغاتی را در زیر مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH