جزئیات جدید پیرامون ایربادهای سامسونگ گلکسی بادز 3 منتشر شد

سامسونگ پیش‌تر در سال 2019 ایربادهای لوبیایی‌شکل خود را روانه بازار کرد. این محصول گلکسی بادز لایو نامگذاری شد و در کنار طراحی زیبا، کیفیت صوتی مناسب و تناسب مطلوبی را از خود به نمایش گذاشت.

بر اساس برخی خبرهای منتشر شده، سامسونگ احتمالا برای عرضه مدل جانشین ایربادهای قدیمی گلکسی بادز لایو هیچ برنامه‌ای ندارد. در عوض شایعه شده که این شرکت در تدارک عرضه جدیدترین مدل ایربادهای خود با نام گلکسی بادز 3 در آینده‌ای نزدیک است.

غول کره‌ای ضمن برگزاری رویداد Galaxy Unpacked در ماه آگوست 2021 از سامسونگ گلکسی بادز 2 رونمایی کرد. این گجت دارای طراحی داخل گوشی و قابلیت حذف نویز قوی بوده و تجربه صوتی فراگیری را برای کاربران رقم می‌زند. اکنون یک افشاگر با شناسه Chunvn888 ادعا می‌کند که گلکسی بادز 3 در مسیر عرضه به بازار قرار دارد.

اگرچه زمان عرضه این محصول به بازار به‌طور دقیق مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود که ایربادهای جدید ضمن برگزاری رویداد Galaxy Unpacked و در کنار گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ معرفی شوند. همچنین این افشاگر ادعا کرده که سامسونگ از عرضه گلکسی بادز 2 لایو صرفنظر خواهد کرد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که نخستین نسل گلکسی بادز دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، حالت صدای محیطی (Ambient Sound)، شارژدهی حداکثر 6 ساعته باتری و فرامین کنترلی لمسی جهت پخش موسیقی یا برقراری تماس است. این گجت‌ها دارای اتصال بلوتوث 5.0 بوده و به لطف بهره‌مندی از گواهی حفاظتی IPX2 در برابر آب‌خوردگی نیز مقاوم هستند.

نخستین نسل گلکسی بادز با دستیارهای صوتی بیکسبی، گوگل اسیستنت و سیری سازگاری داشته و مجهز به اسپیکرهای 12 میلی‌متری و 3 عدد میکروفون است. این محصول با 6 مدل رنگی مختلف در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

در حال حاضر پیرامون سامسونگ گلکسی بادز 3 جزئیات محدودی ارائه شده است. با این‌حال انتظار می‌رود که این ایربادها اساسا از همان طراحی مدل نسل قبلی خود استفاده کنند. البته بهره‌مندی از قابلیت حذف نویز ارتقایافته و درایورهای پیشرفته‌تر امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

همچنین گجت شنیداری آینده سامسونگ احتمالا از ویژگی صدای فضایی و سایر امکانات جالب معرفی شده با گلکسی باذز 2 پرو پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در رابطه با این محصول خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH