دونالد ترامپ NFT‌های عجیبی را به بازار عرضه کرد؛ وقتی ترامپ ابر قهرمان می‌شود!

رییس جمهور سابق ایالت متحده، دونالد ترامپ، در حال حاضر دومین مجموعه از NFT های خود را عرضه کرده و با اعلام اینکه قصد دارد دوباره موفقیت‌های گذشته خود را تکرار کند، بیان کرد می‌خواهد از NFT های بیشتری رونمایی کند. در پی این اتفاق، در حالی که عرضه این توکن‌ها دو برابر شد، قیمت مجموعه اصلی NFT ها نیز به سرعت کاهش پیدا کرده است.

مجموعه دوم کارت‌های دیجیتالی ترامپ شامل 47000 NFT است که مانند سری قبلی هرکدام به قیمت 99 دلار به فروش می‌رسند.

او در این باره اشاره کرد که دوست دارد عرضه کارت‌های خود را افزایش دهد تا طرفدارانش بتوانند پول خوبی را از این راه کسب کنند. اگرچه مزایای زیادی در این سری وجود ندارد، ولی ترامپ اعلام کرد که اگر کسی بتواند 47 کارت NFT را خریداری کند، در باشگاه گلف Mar-a-Lago در فلوریدا شام را مهمان ترامپ خواهد بود. مزایای سری اول شامل برقراری تماس زوم یا ملاقات و احوالپرسی حضوری با ترامپ بوده است.

در مجموعه سری 2، ترامپ به عنوان یک ابرقهرمان، فضانورد، گاوچران، شکارچی و آتش نشان به تصویر کشیده شده و حدود 5600 مورد از 46000 NFT موجود تاکنون ساخته شده‌اند که قیمت ثانویه آنها از 0.06 اتریوم (حدود 125 دلار) شروع خواهد شد.

با این حال، با عرضه سری دوم، قیمت مجموعه اول حدود 50 درصد کاهش پیدا کرد و از 0.4 اتریوم (835 دلار) به 0.17 اتریوم (355 دلار) رسید. تا پایان ماه مارس، قیمت‌ NFT های ترامپ تقریبا به بیش از 1000 دلار در هر واحد رسیده بود. البته این رقم در فوریه به 1079 دلار رسید که تقریبا به عنوان بالاترین میزان این توکن‌ها شناخته می‌شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH