رندرهای باکیفیت از گوشی پوکو F5 پرو در فضای وب منتشر شد

یک افشاگر مشهور با نام Sudhanshu Ambhore اخیرا مشخصات گوشی‌ پرچمدار آینده پوکو موسوم به پوکو F5 پرو را منتشر کرد. وی از طریق انتشار دهها رندر با کیفیت بالا، آگاهی مطلوب خود درباره این دستگاه را به معرض نمایش گذاشت.

این افشاگر گزارش می‌دهد که پوکو F5 پرو بر پایه تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تولید خواهد شد. بر اساس استانداردهای فعلی صنعت موبایل، این دستگاه یک مدل شبه پرچمدار به‌شمار می‌رود؛ اما در سری گجت‌های تولیدی برند پوکو به یک محصول پرچمدار تبدیل خواهد شد.

پوکو تاکنون هیچ محصول پرچمداری (حداقل به لحاظ توان پردازشی) را روانه بازار نکرده است.

پوکو F5 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. دوربین جلویی مورد استفاده در این گوشی مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی بوده و پنل پشتی دستگاه نیز از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و حسگرهای 8 و 2 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

این گوشی با اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر روانه بازار شده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5160 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 30 واتی تامین می‌کند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها رویداد معرفی پوکو F5 پرو در روز 9 مه (19 اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Sudhanshu Ambhore در گذشته و پیش از معرفی دستگاه‌هایی نظیر نوکیا 1.4، شیائومی می نوت 10 لایت، شیائومی می 10T لایت، ریلمی 7، ریلمی 7 پرو و بسیاری از گجت‌های دیگر، جزئیات مربوط به آنها را فاش کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH