پای وزارت ارتباطات نیز به ماجرای دریافت خودرو شاسی‌بلند باز شد/ واکنش وزارت ارتباطات: کذب است!

به تازگی اخباری درخصوص دریافت خودروهای گران‌قیمت توسط نماینده‌های مجلس حاشیه‌ساز شده است اما حالا یکی دیگر از نمایندگان مجلس از سازمان‌ها و نهادهای دولتی که خودرو خارج از نوبت و با قیمت ارزان‌تر دریافت کرده‌‌اند، خبر داد.

احسان ارکانی نماینده نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی به تازگی اطلاعاتی در خصوص دریافت خودرو حواله‌ای و خارج از نوبت توسط ارگان‌های دولتی را فاش کرد.

ارکانی در این خصوص اعلام کرد: اسناد و مدارکی به دست ما رسیده که طبق آن برخی از دستگاه‌های دولتی، خودرو‌های شاسی‌بلند خارج از نوبت و خودورهایی با حواله‌های ارزان قیمت دریافت کرده‌اند!

نماینده مردم نیشابور، لیستی از ارگان‌هایی که این خودروها را دریافت کرده‌اند اعلام کرد که نام وزارت ارتباطات نیز در آن به چشم می‌خورد.

طبق اعلام ارکانی، نهاد ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات، وزارت ورزش و جوانان، وزارت نیرو، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت راه و شهرسازی، سازمان تامین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه، جزو ارگان‌هایی بودند که این خودروها را دریافت کرده‌اند.

وزارت ارتباطات لحظاتی پیش در واکنش به این خبر اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز هیچ خودرویی از هیچ شرکت خودروسازی چه در قالب تفاهم نامه و چه در قالب ثبت نام خارج از نوبت یا به روش‌هایی دیگر به وزارت ارتباطات و حتی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه آن واگذار نشده و طرح این خبر از اساس کذب است.  همچنین وزارت ارتباطات استقبال می‌کند تا در راستای شفافیت در محضر مردم عزیز کشور، آن نماینده محترم و یا هر فرد یا گروهی که مدعی چنین موضوعی است، اقدام به انتشار عمومی مستندات آن کند.

اسکرول به بالا
TCH