بنچمارک لو رفته نکسوس X مشخصات آن را به همراه شماره نسخه بعدی اندروید تایید می‌کند

nexus-x

این روز‌ها اخبار سریع از راه می‌رسند. ما می‌دانیم، آن چه که نکسوس ۶ خوانده می‌شد، قرار است با نام Nexus X، روانه بازار شود. می‌دانیم که این گوشی هوشمند بر پایه Moto S خواهد بود، به این معنی که از یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ یا 2K بهره می‌گیرد و مدارکی مبنی بر تایید نامگذاری اندروید L به اسم پای لیموی میوه‌ای هم ارایه شده است. حالا اطلاعات بیش‌تری از بنچمارک، بدست آمده است.

اخبار بار دیگر از سمت TKTechNews که تصاویری از نتایج بنچمارک نکسوس X که با نرم‌افزار Antutu بدست آمده است، منتشر کرده است. نتایج بعضی خبر‌های پیشین را برای ما تایید می‌کند. مانند پردازنده Snapdragon 805 با سرعت ۲.۷ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم، رزلوشن صفحه نمایش و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی.

نکته عجیب درباره این بنچمارک، امتیاز امتیاز بدست آمده است که برای Snapdragon 805 امتیاز پایینی محسوب می‌شود. برای مقایسه Snapdragon 801 که در LG G3 تعبیه شده، امتیاز ۳۹۱۳۲ در مقایسه با ۳۵۴۳۰ نکسوس، کسب کرده است.

مورد جالب توجه دیگر این است که این بنچمارک اندروید L را نسخه ۵ نشان می‌دهد. شاید این خیلی سورپرایز نباشد چون معمولا گوگل اعداد جدیدتر را زمانی که سیستم عامل تغییرات بصری زیاد دارد به نسخه اندروید اختصاص می دهد و این همان طراحی متریال اندروید L است.

screenshot-nexus-x

screenshot-nexus-x-2

2 در مورد “بنچمارک لو رفته نکسوس X مشخصات آن را به همراه شماره نسخه بعدی اندروید تایید می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH