مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی F54 در فضای وب منتشر شد

پیش‌تر در اواسط ماه آوریل اعلام شد که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی F54 تا پایان همان ماه در هندوستان عرضه می‌شود. اما بدیهی است که این سناریو هنوز عملی نشده است. با این‌حال شایعات اخیرا مطرح شده پیرامون گلکسی F54 نشان می‌دهند که این گوشی میان‌رده در آینده‌ای نه‌چندان دور معرفی خواهد شد.

بر اساس اعلام یک افشاگر توییتری، گلکسی F54 تا 2 یا 3 هفته دیگر در هندوستان عرضه خواهد شد. خوشبختانه وی مهم‌ترین مشخصه‌های فنی این گجت را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

سامسونگ گلکسی F54 همان‌طور که از نام آن نیز پیداست؛ یکی از بستگان نزدیک گلکسی A54 به‌شمار رفته و تنها با چند مورد تغییر در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. بر اساس شنیده‌ها این گوشی مجهز به یک نمایشگر لمسی 6.7 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود.

تراشه اگزینوس 1380، پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی (شامل حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی)، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی در بستر سیم سایر ویژگی‌های گلکسی F54 را تشکیل می‌دهند.

همچنین این گجت احتمالا مجهز به حسگر اثرانگشت در لبه جانبی بدنه، درگاه سیم‌کارت هیبریدی، پوشش محافظ گوریلا گلس 5 روی نمایشگر و پشتیبانی از اتصال وای‌فای 6 خواهد بود.

گلکسی F54 در مقایسه با گلکسی A54 از نمایشگر بزرگتر، تنها یک اسپیکر، اسکنر اثرانگشت در فریم کناری، دوربین اصلی با رزولوشن بالاتر، دوربین فوق‌عریض با رزولوشن پایین‌تر، باتری با 20 درصد ظرفیت بالاتر و البته کیفیت ساخت پایین‌تری برخوردار است.

بنابراین منطق حکم می‌کند که این گوشی هنگام عرضه در بازار هندوستان در اواخر ماه جاری میلادی نسبت به گلکسی A54 اندکی ارزان‌تر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH