ساخت فصل دوم سریال The Last of Us متوقف شد؛ نویسندگان اعتصاب کردند!

فصل اول سریال The Last of Us که طرفداران زیادی نیز دارد و نقدهای مثبتی از آن شده بود، اخیرا پخش شد و نویسندگان این سریال اعلام کردند که به زودی فصل دوم آن هم ساخته خواهد شد. بر اساس آمارهایی که تاکنون منتشر شده، سریال The Last of Us به پربیننده‌ترین سریال شبکه HBO تبدیل و از House of the Dragon نیز فراتر رفت.

پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش جوئل و الی ایفای نقش می‌کردند. این سریال به طور متوسط حدود 30 میلیون بیننده داشت و نویسندگان اعلام کرده بودند که دو نقش اصلی در فصل بعدی آن نیز حضور خواهند داشت.

اما اکنون در جنبش اعتصاب نویسندگان آمریکا، نویسندگان این سریال نیز اعتصاب کردند و انتخاب بازیگران فصل دوم به حالت تعلیق در آمد.

آنطور که گزارش شده، انتخاب بازیگران در حال انجام بوده و آنها می‌خواستند با برخی از صحنه‌های فصل دوم آشنایی پیدا کنند. ولی در حال حاضر با چنین روندی، دیگر هیچ فیلمنامه‌ای برای فصل دوم وجود نخواهد داشت و ساخت آن متوقف شده است.

با این وجود، امیدواریم که ساخت آن در اوایل سال 2024 در ونکوور از سر گرفته شود. کریگ مازین، نویسنده بخش اعظم فصل اول این سریال، چندی پیش به همراه دیگر اعضای انجمن نویسندگان آمریکا به اعتصاب پرداختند.

به همین ترتیب، نیل دراکمن نیز که یکی دیگر از نویسندگان است و قسمت هفتم فصل اول را نویسندگی کرده، گفته که فعلا قصد نداریم ساخت فصل دوم سریال محبوب The Last of Us را آغاز کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH