فیفا 23 تنها پس از 6 ماه به پرفروش‌ترین نسخه تاریخ سری فیفا تبدیل شد!

شرکت الکترونیک آرتز (یا به اختصار شرکت EA) با انتشار گزارشی از آمار فروش فیفا 23، اعلام کرد که آمار فروش 6 ماهه فیفا 23 از مجموع آمار فروش فیفا 22 فراتر رفته است! بنابراین، در حال حاضر بازی فیفا 23 توانست به موفق‌ترین و پرفروش‌ترین نسخه در تاریخ سری فیفا تبدیل شود.

کریس سو، مدیر ارشد مالی شرکت الکترونیک آرتز در این باره گفته است که رکورد عملکرد خدمات و بالا بودن تعامل به‌ ویژه از جانب مجموعه EA Sports FIFA از جمله عواملی هستند که موجب افزایش آمار فروش سه‌ ماهه چهارم فیفا شدند. این آمار حتی از پیش‌بینی‌های انجام شده نیز بهتر بود و پایان خوبی را برای سال مالی این شرکت رقم زد.

بهمن ماه بود که شرکت الکترونیک آرتز گزارشی مبنی بر افزایش آمار فروش فیفا 23 منتشر کرد. بنابراین، اکنون بالا بودن فروش آن و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین نسخه در تاریخ فیفا نباید کسی را شگفت‌زده کند.

اندرو ویلسون، مدیرعامل EA نیز در آن زمان اظهار داشت که پیش‌بینی درآمد سالانه سری فیفا تا به امروز 4 درصد رشد داشته و تنها در بازار آمریکای شمالی این رشد به 50 درصد رسیده است.

فیفا 23 حتی در زمان عرضه خود نیز رکورد شکست و در اکتبر 2022، 10.3 میلیون بازیکن تنها در هفته اول، آن را روی تمام پلتفرم‌ها بازی کردند. این موفقیت‌ها باعث می‌شوند که سری بعدی فوتبال EA نیز ساخته شود. همچنین باید اشاره کنیم که دیگر سری‌های فوتبالی فیفا که در آینده منتشر می‌شوند، به EA Sports FC تغییر خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH