فایرفاکس تلفن همراه هوشمند 25 دلاری می‌سازد

Intex-Cloud-FX_black-1

شرکت فایرفاکس که بازار اصلی تلفن‌های همراه هوشمند را در تصرف اندروید و iOS و ویندوزفون می‌بیند تصمیم گرفته است تا به بازاری وارد شود که از ترافیک کمتری برخوردار است و به همین جهت نیز با همکاری شرکت هندی اینتکس، فایرفاکس تلفن همراه هوشمند 25 دلاری می‌سازد.

مسلما برگ برنده اصلی این تلفن همراه در قیمت آن خواهد بود زیرا به‌شخصه و علیرغم داشتن گوشی‌های دارای سیستم‌های عامل مختلف، بازهم با روبرو شدن با یک تلفن همراه مجهز به فایرفاکس و با قیمت بسیار پایین، برای خرید آن وسوسه خواهم شد و فکر نکنم که خوانندگان عزیز نیز از این قاعده مستثنی باشند. کافی است تا در نظر داشته باشید که این گوشی بر اساس واحد پول ایران برابر با 80 هزار تومان خواهد بود.

این گوشی که در بزرگ‌ترین بازار آنلاین هندوستان که Snapdeal نام دارد، به عرضه رسیده است تنها 2500 روپیه هند قیمت دارد و در حال حاضر نیز با تخفیف 20 درصدی، به قیمت نازل 2000 روپیه رسیده است که با توجه به نرخ فعلی تبدیل ارز، نزدیک به 33 دلار خواهد بود ولی قیمت نهایی این محصول قرار است پس از مدت کوتاهی به 25 دلار برسد.

این محصول در کنار گوشی اندروید وان گوگل می‌توانند بازار تلفن‌های همراه را به چالشی اساسی بکشند زیرا گوشی یادشده نیز توسط گوگل برای تسلط بر بازار تلفن‌های همراه بسیار ارزان طراحی‌شده است و داشتن گزینه‌هایی به این ارزانی می‌تواند برای کاربران عادی بسیار مفید باشد و حجم بالایی از خریداران را به‌سوی این دستگاه‌ها جذب نماید.

تلفن همراه هوشمند شرکت اینتکس با نام تجاری Cloud FX به بازار عرضه‌ شده است و سیستم‌عامل آن موزیلا فایرفاکس است. فایرفاکس علیرغم مدت‌زمان مشخصی که از عرضه جهانی آن گذشته است، نتوانسته تا به سطح مطلوبی از محبوبیت عمومی و مقبولیت جامعه فنی برسد و همین امر نیز موجب شده است تا علیرغم عرضه تلفن‌های مجهز به فایرفاکس در کشورهای مختلف، بازهم فروش آن چندان جالب نباشد.

Cloud FX قرار است تا در 15 کشور جهان عرضه شود که این کشورها در قاره‌های اروپا، آمریکای جنوبی و آمریکای مرکزی و آسیا قرار دارند. البته نخستین عرضه در بازار هندوستان انجام‌شده است و در صورت روبرو شدن با بازخورد مثبت در این بازار منحصربه‌فرد، ممکن است برنامه عرضه این محصول برای بازارهای گسترده‌تری نیز در دستور کاری اینتکس و موزیلا قرار بگیرد. در ادامه مشخصات کامل سخت‌افزاری این تلفن همراه را مشاهده خواهید نمود:

پردازنده: 1 گیگاهرتز Spreadtrum
رم:128 مگابایت
رام: 256 مگابایت با قابلیت ارتقا به میزان 4 گیگابایت
سیستم‌عامل: فایرفاکس
صفحه‌نمایش: 3.5 اینچی با رزولوشن 480 در 320 پیکسل
تعداد سیم‌کارت: 2 سیم‌کارت بر روی شبکه‌های جی‌اس‌ام 900 و 1800
دوربین: 2 مگا پیکسل
باتری: 1250 mAh
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH