جزئیات جدید درباره گوشی‌های سامسونگ گلکسی M34 5G و گلکسی F34 5G منتشر شد

سامسونگ روی توسعه 2 گوشی هوشمند میان‌رده جدید با اسامی گلکسی M34 5G و گلکسی F34 5G کار می‌کند. با توجه به الگوی نامگذاری انتظار می‌رود که این 2 دستگاه در طیف گوشی‌های میان‌رده و در سطحی کمی پایین‌تر از سامسونگ گلکسی A34 5G طبقه‌بندی شوند.

سامسونگ در خصوص این 2 گوشی هنوز به هیچ‌گونه جزئیات خاصی اشاره نکرده است. با این‌حال مدل‌های مذکور اخیرا در وبسایت اداره ملی استاندارد هندوستان (BIS) رویت شده‌اند. دریافت این گواهینامه برای عرضه گوشی‌های هوشمند در بازار هندوستان الزامی است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ گلکسی M34 5G و گلکسی F34 5G طی هفته‌های آتی نه تنها در هندوستان بلکه در بازارهای دیگر نیز معرفی خواهند شد. گلکسی M34 5G و گلکسی F34 5G به‌ترتیب با شماره مدل‌های SM-M346B/DS و SM-E346B/DS در وبسایت BIS رویت شده‌اند.

سامسونگ گلکسی A34 5G مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی آمولد با طراحی تخت، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. نمایشگر این گوشی مجهز به یک ناچ قطره‌ای شکل در قسمت بالایی بوده و این حفره، دوربین سلفی را در خود جای داده است.

سامسونگ گلکسی A34 5G

 

همچنین این گوشی مجهز به اسکنر اثرانگشت اپتیکی یکپارچه با نمایشگر و قابلیت پشتیبانی از فیس آنلاک با فناوری هوش مصنوعی است. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 هستیم. این موضوع، تجربه کاربری کاملا گویا و بی‌نقصی را برای کاربران رقم خواهد زد.

سامسونگ گلکسی A34 5G یک گوشی هوشمند میان‌رده با برخی مشخصات فنی چشمگیر محسوب می‌شود.

این گوشی مجهز به تراشه Dimensity 1080 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی است. بدین‌ترتیب گلکسی A34 5G ضمن ارائه عملکردی روان، فضای کافی جهت ذخیره‌سازی فایل‌ها و برنامه‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی از ماژول اصلی 48 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی در قسمت جلویی گوشی نیز از سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

3 در مورد “جزئیات جدید درباره گوشی‌های سامسونگ گلکسی M34 5G و گلکسی F34 5G منتشر شد”

  1. وقتی میتونه گوشی بسازه چرا اینکار رو انجام نده در آمد زایی به این میگن که همه بتونن خرید کنن .

    1. ایران با 44 سال حکومت تا الان نتونسته یک گوشی به درد بخور درست کنه پشمک جان بسس نیست که سامسونگ می تونه وسعت کره جنوبی اندازه استان گیلان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH