ایلان ماسک از نسخه جدید سایبرتراک با تجهیزات اضافی رونمایی کرد

کمپانی تسلا از نمونه اولیه سایبرتراک جدید رونمایی کرد؛ همانطوری که در تصاویر پایین می‌بینید، این محصول برقی که به تجهیزات فراوانی مجهز شده، در کنار صندوق عقب خود از دو بیل برخوردار است.

این سایبرتراک در مراسم افتتاحیه کارخانه جدید پردازش لیتیوم تسلا رونمایی شد. می‌توان از بخش پشتی خودرو برای حمل و نقل مواد مختلف استفاده کرد.

همین مسئله باعث شده که توجه علاقمندان زیادی به این محصول جدید جلب شود. ایلان ماسک نیز از این امر استقبال کرد و گفت که بسیاری از طرفداران تسلا تمایل دارند که این محصول به همراه این تجهیزات و صندوق عقب اضافی عرضه شود.

اما درو باگلینو، معاون ارشد نیرو و انرژی تسلا، در این باره اینچنین اظهار داشت که هنوز نمی‌دانیم این تجهیزات در نسخه نهایی عرضه می‌شوند یا خیر! با این وجود، بیشتر طرفداران ما دوست دارند این محصول جدید را به همراه صندوق و بیل و غیره آن ببینند و وسایل جانبی خود را در این بخش قرار دهند.

البته بنظر می‌رسد که نسخه اولیه این محصول سایبرتراک تسلا که در مراسم افتتاحیه حضور پیدا کرده بود، اندکی پس از این رویداد، در خارج از جاده دچار مشکل شد و در جاده ماند. شاهدان اظهار داشته‌اند که از یک پیکاپ فورد سری F باید برای بکسل کردن آن استفاده می‌شد!

1 در مورد “ایلان ماسک از نسخه جدید سایبرتراک با تجهیزات اضافی رونمایی کرد”

  1. سلام قانون .سلام آزادی .سلام ای زیباترین قانون هستی .سلام ای دنیای تازه .سلام یا هر چیز دیگری .درود بر بلند فکران .درود بر متفکران زمین که بنای صلح را بنا کنند .78

    0
    3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH