آپدیت امنیتی ماه مه 2023 برای سامسونگ گلکسی A52s 5G منتشر شد

پس از مدتی انتظار بالاخره شرکت سامسونگ آپدیت امنیتی ماه مه 2023 را برای گوشی گلکسی A52s 5G منتشر کرد. غول کره‌ای چند روز قبل از به‌روزرسانی امنیتی جدید برای گوشی‌های گلکسی A52، گلکسی A53 و گلکسی M53 رونمایی کرد. از آن زمان به بعد این پرسش مطرح شد که انتشار به‌روزرسانی جدید برای گلکسی A52s 5G چه زمانی آغاز خواهد شد.

آپدیت جدید یک به‌روزرسانی امنیتی جزئی به‌شمار می‌رود؛ لذا کاربران نبایستی منتظر مشاهده ویژگی‌های تازه در گوشی موبایل خود باشند. آپدیت امنیتی ماه مه 2023 برای گلکسی A52s 5G دارای فریم‌ور با شماره ورژن A528BXXS3EWD5 بوده و هم‌اکنون در کشور مکزیک قابل دسترس است.

انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی به‌زودی و طی چند روز آینده در سایر کشورهای منطقه آمریکای لاتین و طی چند هفته آتی در سراسر جهان منتشر شود. پچ امنیتی ماه مه 2023 بیش از 70 حفره آسیب‌پذیری در گوشی‌های هوشمند گلکسی را برطرف نموده است.

کاربران گلکسی A52s 5G در مکزیک هم‌اکنون با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install نسبت به دانلود و نصب به‌روزرسانی جدید روی گوشی خود اقدام نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با کمک کامپیوتر شخصی ویندوزی و ابزار Samsung Odin آن‌را روی گوشی خود فلش کنند.

به‌دنبال کمبود تراشه‌های اگزینوس به‌کارگیری شده در گلکسی A52، گوشی گلکسی A52s 5G در اواخر سال 2021 روانه بازار شد. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض مجهز به اندروید 11 بود و در اواخر سال 2021 به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کرد. همچنین سامسونگ در اواخر سال 2022 آپدیت One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را برای این گوشی میان‌رده منتشر کرد.

4 در مورد “آپدیت امنیتی ماه مه 2023 برای سامسونگ گلکسی A52s 5G منتشر شد”

  1. سلام و عرض ادب خدمت آقا سعید عزیز
    گوشی منم یکی از سری میانرده A52s 5G است. همیشه هم اخبار و مطالب آموزنده برای ارتقای امنیت گوشیم پیگیر هستم. مدیون این اطلاعات تکنولوژی هستم که یه‌باری بخیر گذشت که گوشیمو نصف شب گم کرده بودم، با برنامه ردیاب “یافتن دستگاه” با فاصله ۵۰کیلومتر از مبدا پیداش کردیم!! خواستم بگم که تکنولوژی محشره✓
    مهندس یه سوال : این ابزار Samsung Odin و انتقال بروزرسانی بصورت فلش ازطریق رابط ویندوزی مگه ممکنه؟! اولین برنامه میفهمم!
    بیزحمت چندتا منبع معتبر برای یادگیری این دانش مارو راهنمایی کنید♥

  2. سلام آِیا پردازنده a52s برای اجرای فورتنایت موبایل مناسب است ؟
    درضمن من 40 گیگ اینترنت هدیه دارم ولی نمی دونم باش چیکار کنم شما پیشنهاد بدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH