رابرت داونی جونیور میزبان برنامه تلویزیونی متفاوتی برای عاشقان خودروها کلاسیک می‌شود!

رابرت داونی جونیور که در گذشته در نقش تونی استارک در مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان حضور پیدا کرده بود و توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرد، اکنون اعلام کرده که قصد دارد میزبانی سریال Downey’s Dream Cars را بر عهده بگیرد.

این برنامه از 1 تیرماه 1402 یا 22 ژوئن 2023 برای اولین بار به نمایش در می‌آید که توسط Boat Rocker’s Matador Content و شرکت سازنده داونی به همراه همسرش سوزان داونی تولید می‌شود.

رابرت داونی جونیور در گذشته اظهار داشت که سعی دارد جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند و دوستدار محیط‌ زیست باشد؛ بنابراین در این سریال، شاهد خودروهایی جذاب هستیم که آلودگی ایجاد نمی‌کنند و ضرری برای سیاره‌مان ندارند.

به همین دلیل، در نمایشگاه Downey’s Dream Cars، خودروهای کلاسیک فراوانی در مدل‌های هیبریدی و سوخت زیستی حضور دارند، این خودروها می‌توانند میزان کربن را کاهش دهند و زمینی پاک به ارمغان بیاورند.

در توضیحات رسمی این برنامه نیز اینچنین آمده که رابرت داونی جونیور عاشق بازسازی ماشین‌های کلاسیک است. البته این تمام ماجرا نیست! چرا که او در این حیطه، نه تنها به خودروها توجه می‌کند، بلکه سعی می‌کند زمینی پاک را برای آیندگان بر جای بگذارد.

او در مدل‌های قدیمی موردعلاقه خود تغییراتی ایجاد می‌کند و با حفظ ویژگی‌های مهم و ظاهر کلاسیک آنها، خودروهایی سریع‌تر، قدرتمندتر و کارآمدتر می‌سازد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH