فهرست مشخصات فنی و ویدیوی تبلیغاتی گوشی موتو ریزر 40 اولترا منتشر شد

موتورولا 2 دستگاه جدید سری ریزر خود را در روز 1 ژوئن (11 خرداد ماه) عرضه خواهد کرد. اخیرا گوشی موتو ریزر 40 اولترا که بر اساس گزارش‌ها در برخی کشورها موتو ریزر پلاس نامیده می‌شود؛ در یک ویدیوی تبلیغاتی 44 ثانیه‌ای رویت شده است.

این ویدیو توسط ایوان بلاس در حساب‌کاربری اختصاصی توییتری وی منتشر شده است. این گوشی هوشمند جدید مجهز به یک نمایشگر خارجی 3.5 اینچی بوده و تقریبا از یک گوشه تا گوشه دیگر کشیده شده است. دوربین‌های دوگانه و فلاش LED برای نخستین بار در نوع خود درون حفره‌های کروی‌شکل خارجی مستقر شده‌اند.

این حفره‌ها بزرگ‌ترین نمونه‌های رویت شده روی نمایشگرهای موبایلی به‌شمار می‌روند. رابط کاربری گوشی مشخصا برای استفاده از کل فضای نمایشگر طراحی شده و کاربران به ویجت‌های سفارشی موسیقی، مشخصه نمایشگر همیشه روشن و امکانات توسعه‌یافته برای واکنش به اعلان‌ها دسترسی خواهند داشت.

این گوشی هوشمند طی یک هفته آینده معرفی شده و در آن زمان تمامی جزئیات مربوط به آن فاش خواهد شد. پس از انتشار ویدیوی تبلیغاتی در اوایل وقت دیروز، فهرست مشخصات فنی موتورولا ریزر 40 اولترا همراه با تصاویر این گوشی با 3 رنگ‌آمیزی متفاوت در فضای وب منتشر شد.

موتورولا ریزر 40 اولترا مجهز به نمایشگر داخلی 6.9 اینچی با رزولوشن 2400×1080 پیکسل ونرخ نوسازی 165 هرتزی خواهد بود. این نمایشگر در مقایسه با نمونه به‌کارگیری شده در گلکسی زد فلیپ 4 از اندازه بزرگ‌تر و عملکرد سریع‌تری برخوردار است.

 

نمایشگر خارجی بزرگ موتو ریزر 40 اولترا از یک پنل 3.6 اینچی با رزولوشن 1066×1056 پیکسل استفاده می‌کند. به گفته منبع خبری، این نمایشگر نیز از نرخ نوسازی 165 هرتزی برخوردار است. موتورولا ریزر 40 اولترا مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی با 3 مدل رنگی مختلف شامل آبی (Glacier Blue)، مشکی (Infinity Black) و Viva Magenta روانه بازار خواهد شد.

گوشی جدید موتورولا انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 3800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی در بستر سیم تامین خواهد کرد. آداپتور شارژر درون جعبه خرده فروشی گوشی ارائه شده و از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌شود.

موتو ریزر 40 اولترا مجهز به یک دوربین عریض 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.5، پیکسل‌های 1.4 میکرونی و قابلیت OIS است. دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، پیکسل‌های 1.12 میکرونی و لنز تثبیت شده، مولفه دیگر سیستم تصویربرداری را تشکیل می‌دهد.

دوربین سلفی تعبیه شده روی نمایشگر داخلی نیز از یک حسگر 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند.

 

موتو ریزر 40 اولترا از ابعادی معادل 170.8x74x7 میلی‌متر و وزن 189 گرمی برخوردار است. این دستگاه از اتصال وای‌فای 6ax، بلوتوث 5.3 و 5G پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اعلام وبسایت WinFuture این گوشی با برچسب قیمتی در محدوده 1169 تا 1199 یورویی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH