شیائومی از ایربادهای ردمی بادز 4 اکتیو با درایورهای 12 میلی‌متری رونمایی کرد

شیائومی از ایربادهای ردمی بادز 4 اکتیو برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. جدیدترین ایربادهای شیائومی از برند ردمی بهره گرفته و منطقه عرضه آنها محدود به چین نخواهد بود. ردمی بادز 4 اکتیو با چند مورد پیشرفت نسبت به مدل پیشین یعنی ردمی بادز 4 روانه بازار می‌شود.

ردمی بادز 4 اکتیو مجهز به درایورهای 12 میلی‌متری است که عملکرد آنها در مقایسه با درایورهای 10 میلی‌متری موجود در مدل پیشین ارتقاء یافته است. اگرچه درایورهای 12 میلی‌متری ایربادهای جدید در مقایسه با ردمی بادز 4 شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای بوده‌اند؛ اما ردمی بادز 4 اکتیو فاقد گزینه‌های مربوط به قابلیت حذف نویز فعال است.

مدل استاندارد ردمی بادز 4 مجهز به قابلیت حذف نویز فعال و حالت‌های عادی و شفاف برای صدای محیط است؛ اما ردمی بادز 4 اکتیو تنها دارای حالات حذف نویز فعال و عادی است.

ردمی بادز 4 اکتیو دارای گواهینامه IPX4 در برابر آب‌خوردگی است؛ در حالی‌که ردمی بادز 4 با گواهینامه حفاظتی IPX5 در برابر نفوذ آب و گردوغبار روانه بازار می‌شود. ردمی بادز 4 اکتیو با الگوی طراحی متفاوت نسبت به مدل پیشین در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این محصول دارای ایربادهای بزرگ‌تر و کیس شارژ گردتر نسبت به مدل معمولی است.

ردمی بادز 4 اکتیو با احتساب کیس شارژ برای مدت حداکثر 28 ساعت قابل استفاده بوده و خود ایربادها نیز به تنهایی با یک نوبت شارژ کامل قادر به پخش موسیقی برای مدت حداکثر 5 ساعت هستند. ردمی بادز 4 اکتیو از قابلیت شارژ با سرعت بالا پشتیبانی نموده و با 10 دقیقه شارژ شدن قادر به پخش موسیقی برای مدت حداکثر 2 ساعت خواهد بود.

ایربادهای جدید ردمی از اتصال بلوتوث 5.3 و ویژگی Google Fast Pair پشتیبانی می‌کنند. این ایربادها مجهز به چندین ژست کنترلی لمسی از جمله دو بار ضربه زدن، سه بار ضربه زدن و فشردن و نگه داشتن هستند. این اعمال لمسی برای کنترل پخش موسیقی، پاسخگویی یا رد تماس‌ها، فعال‌سازی حالت تاخیری پایین و سایر امور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ردمی بادز 4 اکتیو با احتساب کیس شارژ حدودا 42 گرم وزن داشته و باتری تعبیه شده درون کیس نیز از ظرفیت 440 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است. این ایربادها تنها از کدک SBC پشتیبانی نموده و صرفا با رنگ‌آمیزی مشکی از طریق وبسایت شیائومی قابل دسترس هستند. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه ردمی بادز 4 اکتیو هنوز از جانب شیائومی ارائه نشده است. با این‌حال احتمالا به‌زودی شاهد انتشار اطلاعاتی از این دست خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH