با ویجت‌های جدید گوگل نیوز در سیستم‌عامل اندروید آشنا شوید

اخیرا پیرامون ویژگی‌های جدیدی که گوگل به پلتفرم اندروید اضافه می‌کند؛ گزارش‌هایی در فضای وب منتشر شده است. از جمله این ویژگی‌ها، ویجت‌های جدیدی هستند که کاربران اندروید با کمک آنها قادر به ردیابی قیمت سهام روی هوم اسکرین دستگاه، دریافت پیشنهادات درباره نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها جهت پخش روی گوگل تی‌وی و دریافت جدیدترین اخبار از اپلیکیشن گوگل نیوز خواهند بود.

در واقع به‌زودی شاهد عرضه 2 ویجت جدید گوگل نیوز خواهیم بود. این ویجت‌ها به‌عنوان جانشین نمونه منفرد کنونی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 2 ویجت جدید گوگل نیوز در اپلیکیشن با شماره ورژن 5.82 قابل دسترس هستند. با توجه به اینکه نسخه 5.81 این برنامه کماکان در فروشگاه گوگل پلی قابل دسترس است؛ لذا در حال حاضر کاربران برای بهره‌مندی از ویجت‌های جدید کماکان بایستی منتظر بمانند.

نایل سادیکوف؛ سردبیر کانال تلگرامی گوگل نیوز اخیرا تصاویری را در توییتر منتشر کرد که نشان‌دهنده 2 ویجت جدید در حال استفاده هستند. یکی از آنها ویجت Quick View با اندازه 2×2 بوده و اطلاعات محدودی را درباره یک استوری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ویجت جدید دارای اندازه 4×3 بوده و List View نامگذاری شده است. این ویجت برای هر استوری دو عنوان و یک تصویر کوچک را نمایش می‌دهد. این در حالیست که ویجت 4×2 فعلی برای هر استوری، اطلاعات محدود به‌همراه یک تصویر کوچک را نشان می‌دهد. بنابراین با انتشار نسخه 5.82 اپلیکیشن گوگل نیوز برای گوشی‌های اندرویدی، کاربران می‌توانند ویجت قبلی را به دست فراموشی سپرده و در عوض از ویجت‌های جدید با اندازه‌های بزرگ‌تر یا کوچک‌تر روی هوم اسکرین دستگاه استفاده کنند.

برای اطلاع از ورژن اپلیکیشن گوگل نیوز نصب شده روی گوشی اندرویدی خود می‌توانید به مسیر Settings > Apps مراجعه نموده و به‌دنبال برنامه Google News بگردید. سپس در قسمت انتهایی صفحه مربوط به جزئیات برنامه می‌توان به ورژن اپلیکیشن نصب شده پی برد. به‌عنوان مثال گوشی پیکسل 6 پرو نسخه 5.80 اپلیکیشن گوگل نیوز را اجرا می‌کند.

ویجت‌های جدید گوگل نیوز به‌زودی برای گوشی‌های اندرویدی مختلف ارائه می‌شوند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH