آپدیت اندروید 13 به‌زودی برای این گوشی‌های شیائومی منتشر خواهد شد + لیست گوشی‌ها

انتظار برای عرضه نسخه جدید یک سیستم‌عامل امری طاقت‌فرسا است و این موضوع در خصوص به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 14 شیائومی نیز صدق می‌کند. بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده، به‌روزرسانی پایدار MIUI 14 برای گوشی‌های ردمی نوت 11 پرو 5G، ردمی 12C، ردمی (2022) 10 و ردمی نوت 11S 5G آماده شده است.

در نسخه‌های پیشین MIUI شاهد به‌کارگیری رابط کاربری جدید، تم‌ها، تصاویر پس‌زمینه و برخی ویژگی‌های جدید بودیم. اما MIUI 14 این امکانات را به سطح جدیدی ارتقاء داده است. اکنون این رابط کاربری از قابلیت اعمال تنظیمات سفارشی گسترده‌تری برخوردار بوده و ویژگی‌های جدید شگفت‌انگیزی را در خود جای داده است.

شیائومی با کاهش تعداد برنامه‌های از پیش نصب شده، تغییرات بزرگی را در MIUI 14 اعمال نموده است. این موضوع موجب می‌شود تا سیستم نسبت به ورژن پیشین از عملکرد روان‌تری برخوردار باشد. بعلاوه این عمل موجب می‌شود تا کاربران به فضای ذخیره‌سازی بیش‌تری دسترسی داشته باشند. MIUI 14 توسط کاربرانی که پیش‌تر از آن استفاده کرده‌اند؛ مورد تمجید و ستایش قرار گرفته است.

با این‌حال رابط کاربری جدید موجب ناامیدی آن دسته از کاربرانی شده که منتظر دریافت ویژگی‌های جدید، بهبود عملکرد روان سیستم و ارتقاء عملکرد گوشی خود بوده‌اند. MIUI 14 یک به‌روزرسانی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 به‌شمار می‌رود. با این‌حال شیائومی با توسعه MIUI 14 بر پایه اندروید 12 برای برخی دستگاه‌ها استثناء قائل شده است. به‌روزرسانی پایدار برای برخی گوشی‌ها آماده شده و احتمالا به‌زودی منتشر می‌شود.

نرم‌افزار MIUI 14 ویژگی‌های جدیدی از جمله سوپر آیکون‌ها، انیمیشن‌های گیاهان و حیوانات خانگی و رابط کاربری جدیدتر و کارآمدتر را به ارمغان آورده است. این به‌روزرسانی آغازگر خط جدیدی از توسعه خواهد بود؛ چرا که شیائومی از عرضه ویژگی‌های بیش‌تر و پیشرفته‌تر در آینده خبر داده است.

بر اساس گزارش‌های داخلی، به‌روزرسانی جدید MIUI 14 برای دستگاه‌های زیر با شماره مدل‌های مورد اشاره آماده انتشار است:

  • ردمی نوت 11 پرو 5G با شماره ورژن V14.0.1.0.TKCEUXM
  • ردمی 12C با شماره ورژن‌های V14.0.1.0.TCVMIXM و V14.0.1.0.TCVEUXM
  • ردمی (2022) 10 با شماره ورژن V14.0.1.0.TKUEUXM
  • ردمی نوت 11S 5G با شماره ورژن V14.0.2.0.TGLMIXM

279 در مورد “آپدیت اندروید 13 به‌زودی برای این گوشی‌های شیائومی منتشر خواهد شد + لیست گوشی‌ها”

  1. حبیب کریمی

    سلام ببخشید گوشی من هی داغ میکنه تسم گوشیم نوت 12پرو هس مدل5G در هین استفاده از اینترنت داغ میکنه مشکلش از کجاس؟؟؟؟؟؟؟

  2. سلام خسته نباشید.
    گوشی من ردمی نوت ۱۱پرو هستش این اپدیت ۱۴امده به روز کردم میخواستم بدونم که این طوری که توی تصویر هست میشه؟یعنی میاد براش؟

    1. سعید صانعی

      سلام، یکسری از ویجت‌ها مربوط به نسخه چین هست ولی به طور کلی میتونید با تم‌هایی که فروشگاه شیائومی داره، شخصی‌سازی کنید

  3. برای ردمی نوت9 معمولی miui 14 رو دریافت میکنه؟ برای من هنوز دریافت نکرده . miui 13.0.2.0 هست .تاریخ انتشار miui 14 برای ردمی نوت 9 معمولی کی هست؟ ممنون میشم اگه جواب بدهید.

    1. سعید صانعی

      سلام، فعلا خبری رسمی در مورد ردمی نوت 9 نیومده، ولی بعید میدونم برای این مدل آپدیت اندروید 13 بیاد

      1. سلام.بعضی سایت‌ها میگن اندروید ۱۳ برای پوکو ایکس۳ ،NFC نمیاد ، آخر میاد یا خیر و اگر میاد چه زمانی ؟؟ مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH