ساعت هوشمند اپل قربانی عرضه آیفون 6 خواهد شد

iwatch_concept

ظاهرا شرکت اپل عرضه تمامی محصولات خود را به سال 2015 موکول نموده است و در این میان تنها محصولی که قرار است در سال 2014 عرضه شود را باید آخرین نسل از تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت دانست. در آخرین مورد نیز به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند اپل قربانی عرضه آیفون 6 خواهد شد و هواداران این محصول باید حداقل تا سال آینده به انتظار رونمایی این ساعت هوشمند بنشینند.

جالب اینجاست که چند روز پیش خبری مشابه درباره عرضه نسخه بزرگ آیپد به گوش رسیده بود و حالا هم دقیقا همان شرایط برای ساعت هوشمند اپل که با نام آی واچ شناخته می‌شود، تکرار شده است و به نظر می‌رسد که اپل تمام تمرکز و قوای خود را بر روی سوگلی محصولات خود یعنی آیفون 6 گذاشته است و نمی‌خواهد هیچ رقیب داخلی‌‌ای برای این فروش این محصول خطرساز شود و به همین دلیل نیز تمامی پروژه‌های بزرگ این شرکت قرار است به سال آینده میلادی موکول شوند.

البته این موضوع هنوز به تائید رسمی نرسیده است و شرکت اپل نیز آن را تائید نکرده است ولی درباره این موضوع تکذیبی نیز صورت نگرفته. همان‌طور که در مقالات پیشین درباره اپل نیز به آن اشاره کرده‌ایم، اپل سیاست سکوت رسانه‌ای را در پیش گرفته است و درباره محصولات خود کمترین موارد ممکن را به رسانه‌ها انتقال می‌دهد و حتی دعوت‌نامه مراسم رونمایی از آیفون 6 نیز به‌نوعی فاقد متن و تنها با یک تصویر بود و باید امیدوار بود که این سیاست اعصاب‌خردکن ادامه پیدا نکند زیرا بازار شایعات عجیب‌و‌غریب را به‌مراتب افزایش خواهد داد و در این میان شاید اخباری به وجود بیایند که هیچ جایگاهی نزدیک به حقیقت ندارند.

هنوز درباره این ساعت هوشمند هیچ اطلاعاتی به گوش نرسیده است و هیچ‌کس نمی‌داند که این ساعت دقیقا قرار است چه خدماتی را به کاربران خود ارائه نماید ولی باید منتظر ماند تا ببینیم که اپل با جادوی نوآوری خود چگونه برای این محصول برنامه‌ریزی خواهد نمود ولی تنها چیزی که می‌توان از آن مطمئن بود این است که این محصول از قیمت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و مانند سایر محصولات اپل، در نخستین گام، بزرگ‌ترین مورد جلب‌توجه کننده آن برای بیشتر کاربران، برچسب قیمت خواهد بود.

برای عرضه آیپد دارای نمایشگر بزرگ اطلاعات زمانی اندکی منتشرشده بود ولی برای عرضه این ساعت هوشمند، هیچ اطلاعاتی به گوش نمی‌رسد و معلوم نیست که در سال 2015 شاهد عرضه این محصول خواهیم بود یا خیر. جالب است بدانید که سال پیش، بسیاری از مفسرین اعتقاد داشتند که عدم عرضه ساعت هوشمند در سال 2014 می‌تواند به اپل آسیب برساند و دلیل این امر نیز تجربه یافتن شرکت‌های دیگر و عرضه ساعت‌های هوشمند متعدد به‌عنوان رقیب بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH