نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5 برای اجرای اپلیکیشن‌های گوگل بهینه‌سازی خواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ با اسامی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 ضمن برگزاری یک رویداد ویژه در کشور کره‌جنوبی طی روز 26 جولای (4 مرداد ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. سامسونگ پیش‌تر بازه زمانی و موقعیت مکانی رونمایی از مدل‌های جدید سری گلکسی Z را تائید کرده است؛ اگرچه تا این لحظه برند کره‌ای از اعلام زمان دقیق معرفی گوشی‌های تاشو آینده خود امتناع نموده است.

در هر صورت پیرو شایعات پیشین انتظار می‌رود که گلکسی زد فلیپ 5 با به‌کارگیری نمایشگر خارجی بسیار بزرگ‌تر از مدل نسل قبلی خود، پیشرفت چشمگیری را در این زمینه تجربه نماید. بر اساس یک گزارش جدید، فضای بزرگ‌تر نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5 به هدر نخواهد رفت و این نمایشگر مشخصا برای اجرای اپلیکیشن‌های شرکت گوگل بهینه‌سازی خواهد شد.

ظاهرا سامسونگ به منظور بهینه‌سازی اپلیکیشن‌های گوگل مانند Messages، Maps و حتی یوتیوب با نمایشگر خارجی گوشی تاشو خود، همکاری نزدیکی با گوگل داشته است. به لطف این همکاری، کاربران پس از خریداری گلکسی زد فلیپ 5 بدون نیاز به باز کردن گوشی قادر به ارسال پیامک، تماشای ویدیو و جستجو موقعیت‌های مکانی خواهند بود.

بی‌تردید چنین قابلیتی در مقایسه با ویژگی پیش‌تر ارائه شده توسط یکی از رقبای اصلی گلکسی زد فلیپ 5 یعنی اوپو فایند N2 فلیپ به‌مراتب مفیدتر خواهد بود. این در حالیست که اکنون از زمان عرضه گوشی تاشو اوپو به بازارهای بین‌المللی مدت زیادی گذشته است. اندازه نمایشگر خارجی اوپو فایند N2 فلیپ در مقایسه با سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 بسیار بزرگ‌تر است؛ اما برند چینی از این فضای بیش‌تر، استفاده چندانی نکرده است.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا در تله مشابهی گرفتار نشود. در همین راستا غول کره‌ای سرگرم بهینه‌سازی مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های ویژه است که از جمله آنها می‌توان به صفحه‌کلید همراه قابل استفاده در وضعیت تا شده اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا این موضوع به معنای پشتیبانی نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5 از برنامه‌های متفرقه بیش‌تر در گذر زمان خواهد بود یا خیر. اما گوگل در میان برنامه‌های اندرویدی پرکاربرد جای دارد؛ بنابراین بهینه‌سازی اپلیکیشن‌های این شرکت برای اجرا روی نمایشگر خارجی گوشی‌های تاشو یک گام بزرگ روبه جلو قلمداد می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH