رندرهای ساعت هوشمند Nothing Watch (1) در فضای وب منتشر شد

شرکت Nothing عمدتا در انگلستان تحت عنوان استارتاپ کارل پی شناخته می‌شود. این کمپانی با عرضه یک گوشی میان‌رده قدرتمند با نام Nothing Phone (1) و چند مدل هدفون، همگان را شگفت‌زده کرد. اکنون بر اساس آخرین اطلاعات لو رفته به‌نظر می‌رسد که این استارتاپ به‌دنبال افزودن ساعت‌های هوشمند به سبد محصولات تولیدی خود است.

به‌دنبال افشای مجموعه‌ای از اطلاعات در حال حاضر مشخص شده که فرآیند ساخت Nothing Watch (1) در جریان است. رندرهای مربوط به این محصول اخیرا در فضای آنلاین منتشر شده است. این رندرها توسط فردی با نام JunSeo Oh طراحی شده‌اند. وی شفافیت و شاخص‌های طراحی Nothing Phone (1) را به نحوی مطلوب روی یک گجت پوشیدنی پیاده‌سازی نموده است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که تا موعد رونمایی از گوشی هوشمند Nothing Phone (2) حدودا یک هفته دیگر زمان باقی مانده است. به‌ هرحال Nothing Watch (1) می‌تواند تحت عنوان برند فرعی Nothing موسوم به Particles by XO روانه بازار شود.

کارل پی پیش‌تر در ماه فوریه با انتشار توییتی اعلام کرد که به منظور کسب اطلاعات بیش‌تر پیرامون ساعت‌های هوشمند از سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو استفاده می‌کند. سپس وی خواهان ارائه بازخورد از جانب طرفداران در رابطه با روش‌های استفاده از ساعت‌های هوشمند شد. Nothing در واکنش به رندرهای لو رفته از Nothing Watch (1) حتی از انتشار یک ویدیو ساده که نشان‌دهنده توسعه چنین محصولی باشد نیز امتناع کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌واچ مجهز به سیستم‌عامل Wear OS همراه با ترفندهای Nothing OS، بدنه شفاف با نورپردازی Glyph و ابزارهای معمول سنجش سلامت و ردیابی تناسب اندام خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH