8 تلفن که به سختی از پا در می‌آیند!

اگر جز کاربرانی باشید که حداقل یکبار دستگاهتان را به دلیل انداختن روی زمین، افتادن در دستشویی یا ریختن چای ازدست داده باشید این مقاله برایتان جالب خواهد بود.
اگر واقعا نگه داشتن دستگاهتان برایتان دشوار است چرا سری به بازار نمی‌زنید و یک نوع سرسختش را برای خود انتخاب نمی‌کنید؟
در مقاله زیر 8 تا از تلفنهایی که تا بحال ساخته شده‌اند و جز سرسخت‌ترین‌ها بوده‌اند به شما معرفی می‌کنیم. تلفنهایی که زمان استفاده از آنها خیالتان راحت خواهد بود.
Kyocera Brigadier
Untitled
Kyocera Brigadier را می‌توان اولین تلفن هوشمند و ارزانی دانست که مجهز به صفحه نمایش ساخته شده از شیشه سپفایر است و این یعنی این صفحه نمایش می‌تواند براحتی از هر موقعیت افتادن و خش افتادگی جان سالم بدر ببرد. Brigadier بعلاوه ضد آب بوده و کاور مقاومی آنرا احاطه کرده است.
Samsung Galaxy S5 Active
1
هوشمندی جدید که ساختار راگد داشته و با ظاهری اسپرت ساخته شده است. این تلفن سرسخت بعلاوه دارای مشخصات و ویژگی‌های پیشرفته‌ای است. بر روی این تلفن دکمه‌ای وجود دارد که با فشردن آن دستگاه برای ماجراجویی آماده می‌شود.
Spot Global Phone
3
بله گلوبال فون آن تلفنی نیست که بخواهید با خود به مهمانی ببرید و با آن فخر بفروشید، اما همانی است که بخواهید حتی در مناطق دور از تمدن هم از آن استفاده کنید. این تلفن در مناطقی که شبکه وجود ندارد هم کار می‌کند. با اینکه ضد آب یا راگد نیست، در برابر گرما و سرما دوام می‌آورد. بهتر است بگوییم که این تلفن از دمای -20 سانتیگراد تا 55 درجه سانتیگراد براحتی کار می‌کند.
Sony Xperia Z2
4
وقتی تلفنی مقاوم می‌شود، اغلب از برخی از مشخصات خوبیکه باید داشته باشد، محروم می‌شود، اما این اتفاق برای اکسپریا Z2 نیفتاده است. این تلفن می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری غوطه ور شود و در عین حال یکی از زیباترین طراحی‌ها، بهترین صفحات نمایش، بهترین دوربینها و پردازنده‌ها را داشته باشد.
Verykool RS90 Vortex
10
وورتکس خیلی باحال است و امتیاز 67 را در مقاومت دارد. این امتیاز یعنی این تلفن ضد گرد و غبار، ضد آب تا یک متر و دارای ساختار راگد است.
Kyocera Hydro Elite
6
Kyocera در خانواده اسمارتفونهای Hydro خود چند هندست ضد آب دارد، اما بهترین آنها را می‌توان ایلایت نامید، یک میان رده که واقعا خوش دست است و از اتصال 4G LTE  هم پشتیبانی می‌کند.
NEC Terrain
7
دنبال تلفنی هستید که علاوه بر مقاومت کیوورتی هم باشد؟ ترین یک اسمارتفون کیورتی راگد و ضد آب است. این تلفن اندرویدی بوده و تازه قابلیت ارتقا حافظه هم دارد.
LG G Flex
8
شاید قرار دادن جی فلکس در این فهرست با اینکه نه ضد آب است نه راگد، بنظر کار درستی نیاید، اما وجود ویژگی خود ترمیمی در این هوشمند چیزی نیست که بتوان از آن گذشت. بعلاوه این تلفن خمیده قدرت تحمل 40 کیلو گرم وزن را روی خود دارد، پس نگران نباشید اگر به طور تصادفی روی تلفن خود نشستید.

13 در مورد “8 تلفن که به سختی از پا در می‌آیند!”

  1. همیشه در هر مطلب بهترین های ای تی رسان پای سامسونگ تقلبی هست واقعا خجالت داره !!! این همه گوشی مثل سونی بعد حتما باید با زور یه سامسونگ رو بچسبونید تو مطالبتون!

    1. man k y sony gereftam be … oftadam,
      900toman polo rikhtam door
      6mahe gereftamesh dge roshan nemishe
      500 kharjeshe
      kart garantiam nadade yaro
      ghashang endakhte behem dgeeeee

  2. میگما چرا Sony Xperia V رو نزاشتین؟اون زد ابه تازه زد گردوغبار هم هست زد خش هم همینطور بله اینجوریاس

  3. جی فلکس عالیه. خیلی ازش تعریف شنیدم ایشالا جی فلکس2 که ال جی گفته اوایل 2015 معرفی میکنه رو میخرم

      1. والا من که هرچی چشمامو باز کردم لوگویی ندیدم و عکسها هم کپی همون لینک که گذاشتمه ولی اون سایت لوگو هم داره

        اصلا حرف من کپی کردن مطلبه وگرنه لوگو گذاشتن روی یک عکس که کاری نداره که همون کار رو هم انجام ندادن

        1. سارا صریحی

          هیچ کپی صورت نگرفته. متن ترجمه است و مستقیما خودم از روی منبع انگلیسی اینکارو انجام دادم. فکر نمیکنم اتفاق محیرالعقولی باشه که چندین سایت از روی یک متن انگلیسی ترجمه کنن که شما دارید اینقدر اصرار میکنید کپی شده متن. برای سایتی مثل آی تی رسان نیازی وجود نداره که بخواد از روی سایتهای دیگر فارسی کپی کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH