نوکیا از تبلت جدید مخصوص کودکان همراه با کیس‌های محافظ رنگارنگ رونمایی کرد

کمپانی HMD Global از آغاز فروش ورژن جدید تبلت نوکیا T10 با تمرکز بر جوان‌ترین مخاطبان در بازار خبر داد. در حال حاضر تبلت نوکیا T10 Kids Edition در بازارهای اروپا و ایالات‌متحده قابل دسترس است. تبلت نوکیا T10 Kids Edition با برچسب قیمتی 149 دلاری روانه بازار شده و از کیس‌های رنگارنگ پلی‌کربناتی استفاده می‌کند. این کیس به گونه‌ای طراحی شده که از دستگاه در برابر سقوط محافظت می‌کند.

کیس‌های مورد اشاره دارای دستگیره‌ای هستند که می‌توان از آن به‌عنوان یک استند استفاده کرده و بدین‌ترتیب احتمال سقوط تصادفی تبلت روی زمین را کاهش داد. کیس‌ها به‌صورت مجزا و با قیمت‌گذاری 40 دلار به فروش خواهند رفت. این کیس‌ها با مدل‌های رنگی سبز/ آبی، زرد/ آبی و نارنجی/ قرمز قابل سفارش هستند.

صرفنظر از کیس محافظ به‌نظر می‌رسد که دستگاه تمامی ویژگی‌های مدل معمولی نوکیا T10 را حفظ کرده است. این مشخصات شامل تراشه Unisoc T606، رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی فلش، نمایشگر 8 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی (معادل 1280×800 پیکسل)، دوربین‌های 2 و 8 مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو و گواهی حفاظتی IPX2 در برابر آبخوردگی هستند.

تبلت نوکیا T10 Kids Edition با سیستم‌عامل اندروید 12، اپلیکیشن Google Kids Space با محتوای آموزشی و اپلیکیشن کنترل والدین موسوم به Google Family Link در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH