جزئیات جدید پیرامون گوشی‌های سری ردمی K70 در فضای وب منتشر شد

علیرغم این واقعیت که تا موعد عرضه گوشی‌های پرچمدار سری ردمی K70 به بازار هنوز حدود 6 ماه زمان باقی مانده است؛ اما جزئیات مربوط به این دستگاه‌ها هم‌اکنون در فضای آنلاین منتشر شده است.

به‌عنوان مثال اکنون مشخص شده که ردمی K70 از فریم جانبی پلاستیکی خلاص خواهد شد. این موضوع صرفا برای مدل‌های منتخب برتر صادق نبوده و کل مدل‌های خانواده ردمی K70 را شامل می‌شود. همچنین ضخامت حواشی اطراف نمایشگر نیز کاهش خواهد یافت.

این داده‌ها توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station گزارش شده است. همچنین وی به مشخصات فنی یکی از مدل‌های برتر این سری (احتمالا ردمی K70 پرو) نیز اشاره نموده است. به گفته این افشاگر، مدل مذکور مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، نمایشگر 2K و باتری 5120 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 120 واتی خواهد بود.

نمایندگان این سری با شماره مدل‌های 23117RK66C، 2311DRK48C و 23113RKC6C پیش‌تر در پایگاه داده IMEI رویت شدند. با توجه به شناسه‌های مورد استفاده توسط این دستگاه‌ها انتظار می‌رود که فروش گوشی‌های سری ردمی K70 در ماه نوامبر یا دسامبر سال جاری میلادی آغاز شود.

افشاگر مشهور با نام Digital Chat Station پیش‌تر برای نخستین بار مشخصات و تاریخ عرضه گوشی‌های ردمی K50 و شیائومی 12 را به‌طور دقیق اعلام کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH