سوتی مایکروسافت از عرضه زودهنگام ویندوز 9 پرده برداشت

windows_9

شرکت مایکروسافت خود را برای عرضه کردن نسخه جدیدی از سیستم‌عامل ویندوز آماده می‌کند ولی هنوز زمان دقیقی را برای عرضه کردن این محصول اعلام نکرده است، در این میان اشتباه مایکروسافت موجب شد تا اطلاعاتی از ویندوز 9 درج شود و سوتی مایکروسافت از عرضه زودهنگام ویندوز 9 پرده برداشت.

ماجرا ازاین‌قرار است که مایکروسافت در صفحه اصلی وب‌سایت رسمی خود یک نظرسنجی قرار داد که سوال آن این بود: «ویندوز 9 به‌زودی عرضه خواهد شد و در این میان شما فکر می‌کنید که بازگشت استارت منو در سمت چپ پایین صفحه چگونه خواهد بود؟» این نظرسنجی با لوگوی مایکروسافت ویندوز 9 همراه بود و به‌صورت رسمی خبر از عرضه زودهنگام این سیستم‌عامل می‌داد.

البته مایکروسافت به‌سرعت این نظرسنجی و لوگوی مربوطه را از روی وب‌سایت خود پاک کرد ولی حتی زمان کوتاه چنددقیقه‌ای نیز برای یک وب‌سایت خبری در چین کافی بود تا با گرفتن اسکرین شات از این وب‌سایت، خبر را به بالاترین سطح رسانه‌ای انتقال بدهد.

به نظر می‌رسد که بحران عدم استقبال از ویندوز 8، بالاتر از حد انتظار این غول آمریکایی بوده است و مسئولان این شرکت قصد دارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای عرضه کردن نسخه جدیدی از ویندوز اقدام کنند و با بازگرداندن موارد محبوب نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز مانند ویندوز 7 و ویندوز XP، بتوانند کاربران را با ویندوز آشتی بدهند.

یکی از مواردی که به‌شدت مورد اعتراض کاربران ویندوز 8 قرار گرفته بود را می‌توان به عدم وجود استارت منوی کلاسیک در این نسخه‌ از سیستم‌عامل دانست ولی مایکروسافت قصد دارد تا استارت منوی کلاسیک را در جای همیشگی خود به ویندوز 9 بازگرداند و مشتریان را بابت این کمبود نرنجاند. البته باید در نظر داشت که استارت منوی ویندوز 8 نیز کارایی‌های خود را داشت و ممکن است تا در قالبی دیگر در ویندوز 9 نیز شاهد حضور آن باشیم.

مایکروسافت قرار است تا نسخه بعدی ویندوز خود یعنی ویندوز 9 را به‌صورت یک قالب متحد برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه نماید و با توجه به این گاف در وب‌سایت این شرکت، باید انتظار رونمایی ویندوز 9 در ماه‌های پیش رو را داشته باشیم.

البته برخی از عکس‌العمل‌های صورت گرفته نسبت به این مطلب نیز جالب بوده است و برخی از افراد اعتقاد داشتند که این حرکت مایکروسافت به‌صورت عمدی صورت گرفته است تا توجه رسانه‌ها را به ویندوز 9 جلب نماید و این محصول را به‌ یک بحث داغ رسانه‌ای تبدیل کند که البته این تئوری نیز چندان غیرمنطقی نیست ولی مایکروسافت سابقه چنین بازی‌های تبلیغاتی را نداشته است و باید منتظر ماند تا خود این شرکت دراین‌باره به اظهارنظر رسمی بپردازد.

 

4 در مورد “سوتی مایکروسافت از عرضه زودهنگام ویندوز 9 پرده برداشت”

  1. عکس العمل جالب کدومه،خوب معلومه که اینا همش بازیه اصلا منطق قبول میکنه یک نظرسنجی همینجوری اشتباهی بیاد رو سایت رسمی شرکت؟یعنی هیچ نظارتی روشون نیست؟!
    از قبلا زمزمه این کار به صورت رسمی توسط ساتیا نادلا صورت گرفته بود و حتی عر ضه پیش نمایش هم برای اوایل 2015 شنیده شده بود.چیز غیر منتظره ای در کل این خبر نداشت.

  2. خوشبحال شما پول میدید اصلشو میگیرید ما اینجا باید دنبال کرک باشیم انور آب هستید همیشه به روز، نت المپیکی ، راستی کدوم کشور هستید خخخ یه سوال لاین دارید من دارم از ایران استیکرای امریکا رو دانلود میکنم خخخخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH