نوبیا Z50S پرو با لنز 35 میلی‌متری معرفی شد

شرکت ZTE بالاخره از گوشی پرچمدار جدید خود با نام نوبیا Z50S پرو رونمایی کرد. همچنین سومین مدل رنگی برای این گوشی هوشمند در آخرین لحظات به معرض نمایش گذاشته شد.

در 2 گزینه رنگی اول به طراحی ماژول دوربین توجه ویژه‌ای شده و برآمدگی دوربین از ظاهری مشابه با یک لنز برخوردار است. بعلاوه در این مدل‌ها از بافت چرمی چسبنده استفاده شده است. با این‌حال در طراحی مدل رنگی سوم از یخ الهام گرفته شده و ماژول جزیره‌ای دوربین نیز با یک حلقه مادی تزئین شده است.

کاربران بسته به سلیقه خود می‌توانند هر یک از مدل‌های رنگی سه‌گانه را انتخاب و خریداری نمایند. به‌طور کلی هر 3 مدل دارای دوربین برجسته بوده و این مولفه در واقع ویژگی شاخص گوشی محسوب می‌شود.

لنز 35 میلی‌متری، نماد تجاری نوبیا، لنز 1G+6P با گشودگی دیافراگم عریض f/1.59، قابلیت OIS و سنسور بزرگ 50 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.49 اینچ ویژگی درخشان پرچمدار جدید شرکت ZTE به‌شمار می‌رود. بعلاوه این دستگاه مجهز به دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی با لنز 13 میلی‌متری، میدان دید 125 درجه‌ای و گشودگی دیافراگم f/2.0 است. این دوربین به‌عنوان ماژول ماکرو نیز نقش‌آفرینی نموده و قادر به اجرای فوکوس در فاصله تنها 1 اینچی (2.5 سانتی‌متری) است.

همچنین کاربران در صورت تمایل به عکاسی از سوژه‌های دوردست می‌توانند از لنز تله‌فوتو 80 میلی‌متری با قابلیت OIS، گشودگی دیافراگم f/2.4 و سنسور 16 مگاپیکسلی در قسمت پشتی آن استفاده کنند.

پنل جلویی نوبیا Z50S پرو از یک نمایشگر غول‌پیکر آمولد با اندازه 6.78 اینچ، رزولوشن 1260×2800 پیکسل، چگالی پیکسلی 452ppi و نسبت ابعاد 20:9 میزبانی می‌کند. این پنل دارای عمق رنگ 10 بیتی بوده و فضای رنگی DCI-P3 را به شکل 100 درصدی تحت پوشش قرار می‌دهد. این پنل از قابلیت تنظیم روشنایی DC و تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس بالای 2160 هرتز پشتیبانی می‌کند.

اگرچه این گوشی به اندازه دستگاه‌های سری رد مجیک بر مقوله گیمینگ متمرکز نیست؛ اما در این حوزه نیز کاملا توانمند ظاهر می‌شود. نمایشگر گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 1000 هرتزی (هنگام ردیابی چندین انگشت، نرخ نمونه‌برداری به 720 هرتز خواهد رسید) پشتیبانی می‌کند.

 

تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 کوالکام مغز متفکر این گوشی هوشمند به‌شمار می‌رود. این تراشه مجهز به یک هسته پردازشی تقویت شده و بسیار قدرتمند با فرکانس 3.36 گیگاهرتز بوده و از یک GPU ارتقایافته نیز بهره می‌گیرد. به منظور خنک نگه داشتن این تراشه قدرتمند از یک محفظه بخار عظیم با مساحت 4233 میلی‌متر مربع استفاده شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی از طریق یک باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی تامین می‌شود. بر اساس اعلام ZTE، نوبیا Z50S پرو در صورت استفاده متوسط برای مدت بیش از 37 ساعت شارژدهی خواهد داشت. با فعال‌سازی حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تنها 5 درصد از شارژ باتری گوشی برای استندبای 6 ساعتی دستگاه یا برقراری تماس 30 دقیقه‌ای در وی‌چت کفایت خواهد کرد.

پیش‌فروش نوبیا Z50S پرو در چین از روز گذشته آغاز شده و این گوشی از طریق فروشگاه ZTE Mall قابل دسترس است. فروش فراگیر این محصول از روز پنجشنبه آینده (27 جولای/ 5 مرداد ماه) آغاز می‌شود.

این گوشی در چند ورژن مختلف عرضه شده و مدل پایه آن با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 3700 یوان (515 دلار/ 460 یورو/ 42250 روپیه) قیمت‌گذاری شده است. پیکره‌بندی قدرتمندتر این محصول مجهز به 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بوده و برترین مدل آن نیز از 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد.

بایستی توجه داشت که ورژن سفید رنگ این گوشی پر مقایسه با سایر مدل‌ها اندکی گران‌تر بوده و در مقایسه با نسخه‌های مشکی و خاکی رنگ مشابه خود 100 یوان گران‌تر قیمت‌گذاری شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH