ایرفون‌های پوکو پادز با درایورهای 12 میلی‌متری و شارژدهی حداکثر 30 ساعتی معرفی شدند

برند فرعی کمپانی شیائومی موسوم به پوکو اخیرا با معرفی ایرفون‌های پوکو پادز در هندوستان از ورود خود به بازار هوش مصنوعی اشیاء در این کشور آسیایی خبر داد.

پوکو پادز ایرفون‌های بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که در هر کدام از آنها از درایور 12 میلی‌متری استفاده شده و دارای گواهینامه حفاظتی IPX4 هستند. پوکو پادز مجهز به اتصال بلوتوث 5.3 بوده و از قابلیت اتصال سریع گوگل (Google Fast Pair) پشتیبانی می‌کند.

پوکو در تبلیغات خود اعلام کرده که ایربادهای جدید از زمان تاخیر حداکثر 60 میلی‌ثانیه‌ای برخوردار هستند. بعلاوه ایرفون‌های پوکو پادز دارای قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) بوده و صرفا از کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کنند.

همچنین پوکو پادز از فرامین کنترلی لمسی پشتیبانی نموده و امکان کنترل تماس‌ها و پخش موسیقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران با 2 نوبت ضربه زدن روی ایربادها می‌توانند به تماس‌ها پاسخ داده و آهنگ مورد نظر خود را پخش یا متوقف نمایند.

همچنین با 3 نوبت ضربه زدن روی ایربادها می‌توان تماس را رد کرده یا به آن پایان داد. بعلاوه استفاده از این ژست حرکتی امکان انتقال به آهنگ بعدی را فراهم می‌کند.

پوکو ظرفیت باتری ایربادهای جدید خود و کیس شارژ مخصوص آنها را اعلام نکرده است. با این‌حال کمپانی ادعا کرده که پوکو پادز با یک نوبت شارژ قادر به پخش موسیقی برای مدت حداکثر 30 ساعت خواهد بود. همچنین این ایربادها احتمالا با قرارگیری بر روی کیس شارژ برای مدت 10 دقیقه قادر به پخش موسیقی برای مدت حداکثر 90 دقیقه خواهند بود.

ماه گذشته کمپانی شیائومی ایربادهای ردمی بادز 4 اکتیو با ویژگی‌های مشابه و برچسب قیمتی 1399 روپیه (17 دلار/ 15 یورو) را در بازار هندوستان عرضه کرد. بنابراین ویژگی‌های ایرباد جدید پوکو احتمالا برای بسیاری از کاربران آشنا به‌نظر می‌رسند. از سوی دیگر پوکو پادز 1199 روپیه (15 دلار/ 13 یورو) قیمت‌گذاری شده و از طریق فروشگاه Flipkart در هندوستان قابل دسترس هستند. این ایربادها با تنها یک مدل رنگی یعنی Midnight Groove در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH