قابلیت‌های برجسته گلکسی A54 که تنها در پرچمداران یافت می‌شود

گلکسی A54 یکی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ در بازار ایران است که مانند مدل‌های قبلی این سری، مورد استقبال خوب خریداران قرار گرفته است. گلکسی A5 ،A50 ،A51 ،A52 ،A53 و حالا A54 همواره جزو مدل‌های پرفروش سامسونگ در بازار ایران بوده‌اند.

این سری میان‌رده در کنار قیمت مناسبی که دارد، از مشخصات و امکانات بسیار خوبی بهره می‌برد که ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد. به همین دلیل افرادی که به دنبال خرید یک میان‌رده با کیفیت و قدرتمند هستند، سراغ گلکسی A54 می‌آیند.

سامسونگ با توجه به استقبال گسترده از سری گلکسی A5X خود، هر سال ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذابی را به مدل‌ جدید این سری اضافه می‌کند و در تلاش است تا تجربه استفاده از یک محصول قدرتمند و باکیفیت را به خریداران هدیه کند.

هرچند گلکسی A54 به پای پرچمداران سری گلکسی S سامسونگ نمی‌رسد، اما با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد در بسیاری موارد همپای پرچمداران سامسونگ قدم برمی‌دارد و تجربه‌ مشابهی را به کاربر ارائه می‌دهد.

این تجربه مشابه، سال به سال افزایش می‌یابد و به همین دلیل شاهد آن هستیم که هر سال اختلاف کیفی بین میان‌رده‌ها و پرچمداران کم‌تر می‌شود. البته گوشی‌های پرچمدار همواره قابلیت‌های خاصی برای ارائه دارند که در هیچ مدل میان‌رده‌ای دیده نمی‌شود اما در استفاده روزانه کاربران، بسیاری از ویژگی‌ها هستند که به مدل‌های پرچمدار نزدیک شده است.

با این مقدمه می‌خواهیم به سراغ میان‌رده جذاب گلکسی A54 برویم و با توجه به تجربه استفاده چند روزه از آن، به ویژگی‌هایی در این مدل خوش قیمت بپردازیم که مشابه با مدل‌های پرچمدار بازار است.

افزایش نور نمایشگر

سامسونگ گلکسی A54 در بین میان‌رده‌ها یکی از بهترین نمایشگرها را دارد. صفحه نمایش سوپرامولد سامسونگ به خودی خود در بازار میان‌رده‌ها بی‌رقیب است، حال این نمایشگر با تراکم پیکسلی 403، رفرش‌ریت 120 هرتز و روشنایی تا 1000 نیت، کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد که کار کردن با گلکسی A54 را لذت‌بخش می‌کند.

در مدتی که ما با این گوشی کار کردیم، کیفیت رنگ‌ها به ویژه نمایش تناژ‌های مختلف رنگ‌های تیره و مشکی قابل توجه بود.

ولی روشنایی نمایشگر این مدل از مواردی بود که نظر ما را به خودش جلب کرد، سامسونگ اعلام کرده صفحه این مدل تا نزدیک به هزار نیت روشنایی دارد که قابلیتی بسیار ویژه است. مدلی مانند گلکسی S23 هم در حالت خودکار تا 1200 نیت روشنایی دارد که اختلاف زیادی میان این مدل با گلکسی A54 نیست.

اما در استفاده روزمره روشنایی گلکسی A54 مشابه با مدل‌های پرچمدار این شرکت است و زیر تابش مستقیم آفتاب هم به خوبی می‌توانید از آن استفاده کنید. نمایشگر این مدل از ویژن بوستر هم پشتیبانی می‌کند که با اصلاح رنگ‌ها در محیط‌های روشن باعث افزایش خوانایی صفحه می‌شود.

روشنایی قابل توجه نمایشگر گلکسی A54 با وجود قابلیت ویژن بوستر و کیفیت بالای صفحه این مدل، از جمله ویژگی‌های برتر میان‌رده جدید سامسونگ محسوب می‌شود.

پشتیبانی نرم‌افزاری

پشتیبانی نرم‌افزاری به نوعی طول عمر یک گوشی را مشخص می‌کند. شیائومی برای محصولات خود 2 تا 3 سال آپدیت می‌دهد، به این ترتیب این شرکت عملا اعلام می‌کند که طول عمر گوشی‌هایش 2 تا 3 سال هستند و بیش از آن آپدیتی دریافت نمی‌کنند.

اما سامسونگ رویکرد خود در قبال گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار را تغییر داده و با افزایش پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولات خود، خیال خریداران را از طول عمر و استفاده از جدید‌ترین تغییرات رابط کاربری One UI جمع می‌کند.

سامسونگ پس از معرفی گلکسی A34 و A45 اعلام کرد که این دو مدل تا 4 سال آپدیت اندروید را دریافت می‌کنند. این یعنی گوشی‌های میان‌رده سامسونگ این قابلیت را دارند که تا چهار سال با کیفیت بالا کارایی داشته باشند و می‌توان جدیدترین نسخه اندروید را بر روی آن‌ها نصب کرد.

تعداد آپدیت‌های این گوشی میان‌رده با تعداد آپدیت‌های مدل پرچمدار گلکسی S23 برابر بوده و هر دو مدل با اندروید 13 عرضه شدند و آپدیت اندروید 17 را دریافت خواهند کرد. با این‌حال حداقل پشتیبانی نرم‌افزاری فوق‌العاده از این گوشی‌ها نشان می‌دهد که پرداخت چنین مبالغ بالایی برای خریداری آنها توجیه‌پذیر خواهد بود.

ضد آب و گرد و غبار

اگر گوشی میان‌رده ضد آب می‌خواهید تنها باید به سراغ محصولات برند سامسونگ بروید. در بازار فعلی تنها مدل‌های میان‌رده ضد آب، توسط سامسونگ تولید می‌شوند. رقیب سامسونگ یعنی شیائومی در این زمینه بسیار عقب است و سامسونگ در تولید میان‌رده‌های ضد آب رقیبی ندارد.

سامسونگ از چند سال پیش گوشی‌های میان‌رده خود را مقاوم در برابر آب و گرد و غبار طراحی کرده و روانه بازار می‌کند. در میان برندهای اصلی بازار تنها سامسونگ است که میان‌رده‌های ضد آب تولید می‌کند و به این واسطه شما لازم نیست تا نگران خیس شدن گوشی خود باشید، حتی می‌توانید با این مدل‌های میان رده در استخر یا دریا هم وارد شده و عکس یا فیلم برداری کنید.

گلکسی A54 گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67 را دریافت کرده است، حال این به چه معناست؟ این گواهینامه به این معناست که گوشی گلکسی A54 می‌تواند در مدت زمان طولانی در برابر تماس اجسام مختلف و کوچک مقاومت کند.

همچنین این محصول را می‌توان در مدت زمانی قابل توجه در معرض آب قرار داد و مطمئن بود که آب نمی‌تواند به آن وارد شود. البته فشار آب باید کم باشد به این ترتیب به زبان ساده شما می‌توانید تا نیم ساعت گوشی را در عمق یک متری آب نگهدارید.

گواهی IP67 تایید نمی‌کند که گوشی به طور کامل ضد آب است، به این ترتیب باید در استفاده از آن زیر آب مراقب باشید و شروط گفته شده مربوط به زمان و فشار آب را رعایت کنید.

این موارد یعنی استفاده از گوشی زیر باران مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند و حتی زیر بازار می‌توانید بایستید و عکس بگیرید بدون آن که نگران سوختن گوشی خود باشید. با این گواهی اطمینان خواهید داشت که اگر لیوان آب روی گوشی ریخت یا تلفن همراه به یک ظرف آب افتاد مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. یا حتی می‌توانید در صورت رعایت شرایط، گوشی را با خودتان به استخر ببرید!

چنین سطح مقاومت و ایمنی در یک گوشی تنها در مدل‌های پرچمدار به شما عرضه می‌شود و به این ترتیب با خرید گلکسی A54 به قابلیتی دسترسی خواهید داشت که صرفا در گوشی‌های چند ده میلیون تومانی و گران قیمت بازار ارائه می‌شود.

البته برخی از مدل‌های پرچمدار مانند سری گلکسی S23 سطح گواهی بالاتری دارند و می‌توان از آن‌ها مدت زمان بیشتری در آب استفاده کرد ولی شرایط کلی آن‌ها مشابه است.

عکاسی در تاریکی و نایت مود

کیفیت دوربین‌های عکاسی در مدل‌های میان‌رده به مقداری افزایش پیدا کرده که می‌توانند برای ثبت تصاویر اتفاقات و خاطرات روزمره مناسب باشند. البته این مورد بستگی به سطح گوشی میان‌رده هم دارد به عنوان مثال کیفیت تصاویر در مدلی مانند گلکسی A54 طبیعتا از مدل گلکسی A24 بالاتر است.

اما کیفیت دوربین میان‌رده‌هایی در سطح گوشی گلکسی A54 روز به روز افزایش پیدا کرده و حتی به پرچمداران نزدیک شده است. زمانی که شما با گلکسی A54 تصویر برداری می‌کنید نمی‌توانید ایراد بزرگی از تصاویر بگیرید. کیفیت تصاویر در روز و شب بسیار بالاست و رنگ‌ها بسیار طبیعی، زنده و شاداب ثبت می‌شوند. همچنین نویز در تصاویر بسیار کم است و شما می‌توانید بر روی سوژه خود زوم کنید.

دوربین‌ اصلی گلکسی A54 5G نسبت به نسل قبل بهبود یافته است. این دوربین از یک سنسور 50 مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ‌تر 1 میکرونی بهره گرفته و دارای قابلیت OIS ارتقایافته و فوکوس خودکار در سطح کلیه پیکسل‌ها است.

در نتیجه گوشی قادر به اجرای سریع‌تر فوکوس، ثبت تصاویر واضح‌تر و روشن‌تر و ضبط ویدیوهای روان‌تر در شرایط نوری چالش برانگیز خواهد بود. همچنین کاربران با استفاده از دوربین‌های جلویی و پشتی گوشی خود می‌توانند ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم برثانیه را ضبط کنند.

طبیعتا ثبت تصاویر با کیفیت در شب برای هر گوشی هوشمندی چالش برانگیز است اما مدل‌های پرچمدار می‌توانند بهترین تصاویر را در شب ثبت کنند. حال اگر کیفیت تصاویر گلکسی A54 در شب را با دیگر مدل‌های پرچمدار مقایسه کنید، متوجه تفاوت زیادی نخواهید شد. حتی در بسیاری از مواقع شاید گلکسی A54 عکس‌های بهتری ثبت کند.

نمونه تصاویر مقایسه کیفیت عکس‌برداری دوربین گلکسی A54 با گلکسی S23 و آیفون 13 در محیط کم نور

البته این نزدیک بودن کیفیت تا حد زیادی به رابط کاربری سامسونگ و ادیت گرافیکی که بر روی تصاویر می‌شود باز می‌گردد. زمانی که شما با گوشی عکس می‌گیرید، تصویر اولیه از نظر نور، رنگ و نویز اصلا با تصویر نهایی قابل مقایسه نیست و از لحظه ثبت تا لحظه نمایش تصویر، رابط کاربری با کمک تراشه گرافیکی و هوش مصنوعی ادیت‌هایی را بر روی تصویر انجام می‌دهد که در نتیجه آن رنگ‌ها اصلاح شده و نویز‌ها برطرف می‌شود.

به این ترتیب کیفیت تصاویر در مدل گلکسی A54 تا حد زیادی به مدل‌های پرچمدار نزدیک شده است، البته باید بدانید در میان مدل‌های پرچمدار داستان گلکسی S23 اولترا متفاوت است، کیفیت دوربین این گوشی بسیار بالاست و با هیچ مدل اندرویدی دیگر قابل مقایسه نیست. منظور ما از پرچمداران مدل‌هایی مانند گلکسی S23 و S23 پلاس، شیائومی 13 و 13 پرو، آیفون 13 و مدل‌هایی از این دست است.

عمق و صدای اسپیکر

سامسونگ در گلکسی A54 از اسپیکر استریو استفاده کرده که یکی از خروجی‌های آن در فریم پایینی گوشی و دیگری ادغام شده با اسپیکر مکالمه در مرز بین نمایشگر و فریم بالای گوشی قرار دارد.

در هنگام پخش موسیقی صدا از هر دو اسپیکر با بلندی مساوی پخش می‌شود. البته اگر صدای موسیقی از 60 یا 70 درصد بالاتر برود متوجه خواهید شد که اسپیکر پایین فریم، قدرت بیشتری دارد.

اما به طور کلی بلندی صدای این اسپیکر بسیار مناسب است و صدا حتی در بالاترین حالت بدون نویز و با عمق و بیس مناسبی پخش می‌شود.

کیفیت بالای اسپیکرهای گلکسی A54 واقعا قابل توجه است و نمونه آن را در دیگر مدل‌های میان‌رده مشاهده نمی‌کنید.

به این ترتیب اگر خیلی اهل ایربادز نیستید و به پخش شدن صدای موسیقی یا پادکست در فضای اتاق یا محل کار خود علاقه دارید، یا باید به سراغ یک اسپیکر بلوتوثی مجزا بروید یا اینکه یک گوشی با اسپیکر قدرتمند خریداری کنید. در این زمینه گوشی‌های پرچمدار معمولا اسپیکرهای قدرتمندی دارند ولی در بین مدل‌های میان‌رده نیز گوشی گلکسی A54 می‌تواند نیاز شما را برآورده کند.

باتری و شارژدهی بالا

معمولا گوشی‌های پرچمدار به شارژدهی بالا شهرت ندارند. این مدل گوشی‌ها به واسطه استفاده از نمایشگر بزرگ و تراشه قدرتمند، زود شارژ خالی می‌کنند. همچنین تعدادی از مدل‌های پرچمدار مانند گلکسی S23 و S23 پلاس یا آیفون 13 مینی و معمولی، باتری با ظرفیت کمی دارند.

اما مدل‌های میان‌رده با باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی و شارژدهی بهتری روانه بازار می‌شوند که از این نظر گلکسی A54 حتی از مدل‌های همرده خود نیز عملکرد بهتری دارد.

اگر باتری و شارژدهی برایتان اهمیت دارد، گلکسی A54 را در لیست خرید خود قرار دهید. این مدل شارژدهی بسیار خوبی دارد و حتی در استفاده نیمه سنگین، بیش از یک روز شارژ نگه می‌دارد.

در حدود 5 روز استفاده ما از این گوشی و انجام تست‌های مختلف، عکاسی و فیلم‌برداری و حتی انجام بازی کالاف دیوتی، تنها دو بار گوشی را به شارژ زدیم و نیاز به دفعه سوم پیش نیامد.

گلکسی A54 از یک باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و درون جعبه آن خبری از شارژر نیست. البته این مدل از شارژ سیمی با سرعت 25 وات پشتیبانی می‌کند که اگر چنین شارژری داشته باشید می‌توانید در عرض یک ساعت گوشی را فول شارژ کنید.

29 در مورد “قابلیت‌های برجسته گلکسی A54 که تنها در پرچمداران یافت می‌شود”

  1. سلام ادمین عزیز گوشی A54دارم حدودا 3 الا 4 دقیقه زیر اب بود خاموشش کردم ایا مشکلی برخ میده براش

    1. سعید صانعی

      سلام، 3-4 دقیقه خیلی زیاد نیست بعید میدونم دچار مشکل شده باشه
      این مدل تا 30 دقیقه در عمق یک متری دوام میاره

  2. کاش حاشیه صفحه و ضخامتش کمتر بود. همه چی این گوشی عالیه ولی حاشیه صفحه مثل گوشی های قدیمی میمونه.
    حتی s23 fe هم حاشیه صفحه زیادی داره. منتظر a55 میمونم اونم همینطور باشه ناچارم برم سراغ شیائومی

  3. سلام آقای سعید صانعی مطالب شما عالی بود ممنون از اینکه وقت گذاشتید برای این موضوع بسیار ممنون موفق باشید .

  4. باسلام خدمت دوستان وادمین عزیزوتشکرمیکنم بابت مطالب خوبتون.من قبلاa52s سامسونگ داشتم الان حدود۲ماهه a54 گرفتم.شیائومی چون خانوادم هرکدوم ازمیانروه تاپرچمدارشوگرفتن دیدم به چه مصیبتی دچارشدن هیچوقت برحسب تجربه سراغش نرفتم چون اصلا قابل رقابت باسامسونگ نمیدونم.a54به جرات میتونم بگم یه سروگردن ازa52sبالاتره ازهرلحاظ.باهردوگوشی تقریبا کارهاوبازیهای سنگین انجام دادم که توa52sباچیپی که داره دوبارگوشی صفحه نمایش رفت وسیاه شدکه بردم نمایندگی یخورده هزینه کردم تاصفحه نمایش برگشت ولی a54باچیپی که واقعاازش بدتعریف میکنن بخداازa52sبهترعمل کرد.نمیخام تخصصی واردبحث بشم.بالای یکسالa52sوداشتم بخداتواین دوماهه کهa54وگرفتم اصلافکرنمیکنم بایه گوشی میانرده کارمیکنم کاملاحس گوشی پرچمداروبهتون میده.من چون خودم باa54کارکردم باصراحت پیشنهادخریدبالایی رومیدم.این ومطمئن باشین برندی مث سامسونگ گوشی بیرون نمیده که اعتبارچندین سالشوخراب کنه اونم باحذف گوشیهای سری7x.تویوتیوب یااینستابرین دوست عزیزمون ****** مقایسهa73باa54وهم ازلحاظ کارکردوهم ازلحاظ دوربین جداگانه کلیپ دادمیتونین برین ویدئوی تخصصی این دوگوشی روببینین.بعدبهترمیتونین تصمیم بگیرین.باتشکر.

  5. سید مصطفی موسوی

    سلام وقت بخیر بنظرم گوشی خوبیه و البته کمی گران و اینکه شارژر و‌هندزوفوری نداره واقعا اعصابم خورد‌کرده .اصلا شارژر اصلی گیر نمیاد و قطعا به مرور زمان این شارژر ها به باطری صدمه میزنه واین قابل توجیه و قابل انکار نخواهد بود این کار سامسونگ اصلا توجیه نداره فقط تاسف آور و‌توهین به مشتری هاست

    0
    3
  6. من اول مردادماه یه a54 ویتنام ۲۵۶ رنگ بنفش به قیمت ۱۶ تومن و یه آداپتور شارژ ۲۵ وات سامسونگ به قیمت ۵۵۰ تومن برای همسرم خریدم و بسیار بسیار گوشی خوش دست، زیبا و با امکانات عالی واقعا درحد پرچمداره که نسبت یه قیمتش گوشی ارزشمندیه عکاسی و فیلمبرداری بی نظیر و صفحه نمایش واقعا عالی که زیر نور آفتاب اصلا کم نمیاره و……. که باعث شد اول شهریور ماه یه a54 لیمویی بسیار زیبا با همون قیمت ومشخصات برای خودم خریدم و الان دارم با همین این پیامو مینویسم و بطور کلی بسیار راضی هستیم هم از گوشی و هم از قیمتش و امکاناتش وبسیار توصیه به خرید این گوشی زیبا میکنم.

    2
    8
  7. لازم به ذکره که در حال حاضر در تاریخ 22 مرداد 1402گوشی a54 در تمام سایت های معتبر ایران حداقل 17 و حداکثر 19.5 میلیون قیمت خورده که این مبلغ با خرید شارژر اصل که اگر پیدا کنین قیمت تموم شده گوشی یه میلیون دیگه افزایش پیدا میکنه یعنی میشه بازه 18 الی 21.5 میلیون تومن که اصلا و ابدا با این قیمت ارزش نداره توصیه میکنم یا a34 بگیرین که با قیمت 11.5 الی 14 تومن واقعا میتونه ارزش خرید داشته باشه یا برین با قیمت گوشی a54 یا حتی کمتر گوشی های دیگه ای مثل f5 شیائومی بگیرین که از لحاظ سخت افزاری غوله،جک هدفون داره، شارژر و کابل رابط داره، قاب گوشی داره و در کل پک کاملی ارائه میده که به مشخصاتش هم نگاه کنین ارزشش به نسبت a54 بالاتره البته کسی دوربین و آپدیت نرم افزاری بیشتری بخواد مجبوره پول زور بده همون a54 بگیره.

    2
    3
    1. داداش مشخصه خیلی دوستداری a54 داشته باشی ولی نمیتونی به همین دلیل نقدی که کردی اصلا منطقی نیست و اطلاعاتی که دادی واقعی نیست نه قیمتی که گفتی حقیقت داره و نه قیمت آداپتور شارژ این قیمته کلا گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده

      2
      5
  8. عالی وممنون من قبلا فقط شیامی میخرید واز وقتی شیامی اومد سامسونک دیگه نگه نمیدارم یک ماه پیش دوتا گوشی خریدیم. سامسونگ a34ونوت 12پرو 5g به جرعت میگم که پسرم از شیامی زده شد وواقعن توهمه چیز a34بهتره برا گیم عالی تازه من پک هند خریدم ولی اصلا گرم نمیکنه واصلا لک نمیزنه توشارژ شدن هم اگر شارژ خوب بگیری 20تا25دقیقه تفاوت شارژ شدن شیامی با شارژر، 67هست که تو دوام باتری باز سامسونگ بهتره ودیرتر شارژ خالی میکنه حالا پسرم گفت شیامی ردش کنم و a54یا a34بگیره اگر همیشه سامسونگ تومیانرده از تراشه خوب استفاده کنه کسی دیگه نمیره طرف شیامی چون یه زمانی شیامی ارزون بود ولی حالا گرونتره a34من 11500خریدم ولی شیامی، 13500واقعن ارزش خرید سامسونگ بالاست هم ضد اب هم صحفه نمایش بهتره هم باتری بهتره وحتی تراشه که دوتا گوشی ازیه تراشه استفاده شده تو سامسونگ بهتر جواب داده واصلا نه لک میزنه ونه گرم میشه گوشی شیامی هم باتریش زود خالی میشه هم زیر فشار بازی گرم میکنه تجربه استفاده یک ماه ازدوتا گوشی بهتون گفتم امیدوارم بدردتون خورده باشه

    0
    3
  9. اقای صانعی وقتی مطلب مینویسی منظورتو اول واضح ومشخص بگو وتوضیح بده که بهت توهین نشه نه اخر مطلب وقتی که بهت توهین شد منظورت تو بگی حالا مونده تا توی نوشتن مطلب ابدیده و حرفه ای بشید

    1. سعید صانعی

      شاید مشکل از هوش و البته شعور کسی باشه که مطلب رو درست نخونده و محتوا رو متوجه نشده و بعد توهین میکنه

      1
      13
  10. بزرگ ترین عیب که داره حذف شارژ قیمت شارژ اصلی یک میلیون تومان اونم اگه کسی گیر بیاره سایت دجی کالا نگاه کنید تمام شارژ گذاشته همشون تقلبی کسی خرید انجام دادن .ادم دلسرد میشه گوشی سامسونگ بگیره الان شیاموی داخل جعبه گلس .هدفون قاب شفاف با شارژ هست سامسونگ سال دیگه خود گوشی حذف میکنه فقط کارتون میفرسته😅

    2
    5
  11. لطفا A34 رو با A54 مقایسه کنید تا ببینیم اختلاف قیمتش با توجهدبهداینکه هردو تا ۴ سال دیگه بروز می شوند توجیه داره یا خیر.

    1. سلام من تغریبا ۱ ماه میشه که گوشی a54 خریدم هیج نقصی نداره به هیچ‌وجه شک در خرید نداشته باشید.

  12. اگه میشه A54 رو با A73 مقایسه کنید طبق همین مقاله ببینیم کدوم خوبه اونو بخریم خیلی ممنون
    البته همه این مطالب جالب بود

  13. یکی از چرت ترین موضوعاتی که توی زندگیم دیدم این بود . الان استاندارد HDR توی گوشی های ۷ تومنی هم دیده میشه
    ادمین چیزی مصرف کرده اینو نوشته ؟!

    8
    2
    1. سعید صانعی

      سلام، درسته ولی ما نگفتیم HDR تو گوشی‌های 7 تومنی نیست، موضوعی که ما بهش اشاره کردیم میزان نور صفحه نمایش بود

      1
      10
  14. چطور مال من زود شارژ تموم میکنه دیروز خریدم خیلی هم زیاد استفاده نمیکنم از دیروز عصر ساعت ۶ تا الان ۱۱:۳۰ ۵۰ درصد مونده!

    1
    4
    1. سعید صانعی

      سلام، طبق تست‌های ما این مدل بیشتر از اکثر گوشی‌های میان‌رده بازار شارژ نگه‌میداره، البته شارژدهی گوشی به نوع استفاده شما بستگی داره، مطمئن هستید برنامه‌ای در پس‌زمینه اجرا نمیشه؟ برنامه‌‌هایی مثل VPNها شارژ زیادی مصرف می‌کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH