اچ‌تی‌سی از گوشی جدید وایلدفایر E استار رونمایی کرد

کمپانی اچ‌تی‌سی بی سر و صدا از گوشی جدید خود رونمایی کرد. این محصول که اچ‌تی‌سی وایلدفایر E استار نام دارد، به تازگی در آفریقا عرضه شده و از نظر طراحی، با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با ناچ قطره‌ای همراه می‌شود.

حاشیه‌های ضخیمی در اطراف صفحه وجود دارد و در قاب پشتی نیز برند HTC نمایان شده است. یک واحد دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در گوشه سمت چپ بالا و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در قاب جلویی قرار دارد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به نمایشگر با وضوح 720 در 1600 پیکسل HD پلاس اشاره کرد. در قلب دستگاه، از چیپست Unisoc SC9832E استفاده شده و کمپانی سازنده اعلام کرده است که کاربران می‌توانند برای امنیت بیشتر، از ویژگی‌هایی مانند باز کردن قفل با چهره و حسگر جانبی اثر انگشت بهره ببرند.

اچ‌تی‌سی وایلدفایر E استار با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر، کاربر قادر است از یک اسلات کارت microSD روی دستگاه استفاده کند.

دستگاه به نسخه اندروید 12 Go مجهز شده است و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز به وسیله شارژ 5 واتی از طریق پورت USB-C تغذیه می‌شود.

در بخش اتصال، اچ‌تی‌سی وایلدفایر E استار از دو سیم کارت، فناوری 4G VoLTE، وای‌فای، بلوتوث 4.2، موقعیت‌یاب و جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی می‌کند. ابعاد این گوشی 164.8 در 76.5 در 9.2 میلی متر و وزن آن 200 گرم است.

قیمت و زمان عرضه اچ‌تی‌سی وایلدفایر E استار

هنوز اطلاعات زیادی درباره میزان قیمت اچ‌تی‌سی وایلدفایر E استار در دسترس قرار نگرفته است؛ همچنین کمپانی سازنده اعلام کرده که در حال حاضر این دستگاه در آفریقا عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH