جیمیل، ایمیل‌های شما را به 100 زبان زنده ترجمه می‌کند!

گوگل با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کاربران نسخه موبایلی اپلیکیشن جیمیل به قابلیت ترجمه دسترسی پیدا خواهند کرد. این ویژگی در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل‌‌های اندروید و iOS قابل دسترس بوده و بیش از 100 زبان مختلف از سراسر جهان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

این برنامه برای ترجمه ایمیل‌ها از زبان نمایش تعیین شده در تنظیمات اکانت جیمیل استفاده می‌کند. کاربران چند زبانه یا آن دسته از افرادی که انتظار دریافت ایمیل‌ها با زبانی متفاوت با زبان مادری خود را ندارند؛ با مراجعه به منو تنظیمات می‌توانند قابلیت ترجمه جیمیل برای یک زبان خاص را غیرفعال نمایند.

اپلیکیشن جیمیل روی گوشی موبایل، دریافت ایمیل با زبانی متفاوت نسبت به گزینه انتخاب شده در تنظیمات جیمیل را به‌صورت خودکار تشخیص می‌دهد. در ادامه کاربر، بنری با پیشنهاد ترجمه را مشاهده خواهد کرد. چنان‌چه جیمیل نیاز کاربر به ترجمه را به‌طور خودکار تشخیص ندهد؛ در این‌صورت کاربر همواره با مراجعه به منو اصلی قادر به ترجمه ایمیل‌ها به‌ شکل دستی خواهد بود.

گوگل عرضه قابلیت ترجمه برای نسخه اندرویدی اپلیکیشن جیمیل را آغاز کرده است. پوشش‌دهی کامل کاربران احتمالا تا 15 روز زمان خواهد برد. توزیع این ویژگی برای نسخه iOS برنامه از روز 21 آگوست 2023 (30 مرداد ماه) آغاز خواهد شد. این نوآوری برای مشتریان Google Workspace و کاربران دارای اکانت‌های شخصی گوگل قابل دسترس است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH