هیاهو برای هیچ؛ ایلان ماسک با پیشنهاد مناظره به‌جای مبارزه با مارک زاکربرگ موافقت کرد

به‌نظر می‌رسد که ایلان ماسک مصمم است تا از مبارزه با مارک زاکربرگ اجتناب نماید. این در حالیست که پیشنهاد مبارزه پیش‌تر از سوی شخص ایلان ماسک مطرح شد.

این شخصیت میلیاردر در روز یکشنبه اعلام کرد که این مبارزه به‌صورت زنده از طریق پلتفرم X پخش خواهد شد. اما در همان روز ایلان ماسک اعلام کرد که احتمالا به ناچار تحت عمل جراحی ستون فقرات قرار خواهد گرفت.

ایلان ماسک اکنون مایل است تا به‌جای مبارزه فیزیکی وارد یک نبرد گفتاری یا مناظره لفظی با مارک زاکربرگ شود. کریس اندرسون؛ رئیس TED پیشنهاد مناظره داخل قفس بین 2 میلیاردر را مطرح کرد و تصور می‌شد که ایلان ماسک نیز با این پیشنهاد موافقت کرده است.

روز سه‌شنبه کریس اندرسون با انتشار پستی در پلتفرم X اعلام کرد: “در اینجا یک ایده بهتر یعنی مسابقه در قفس نیز وجود دارد. چگونه آینده‌ای شگفت‌انگیز را بسازیم؟” ایلان ماسک با این پیشنهاد موافقت و اعلام کرد که چنین ایده‌ای نیز مناسب به‌نظر می‌رسد.

راهکار جایگزین پیشنهادی توسط کریس اندرسون مشابه آن چیزی است که پیش‌تر از جانب مادر ایلان ماسک نیز مطرح شده بود. می ماسک در ماه ژوئن اعلام کرد که پسر وی و مارک زاکربرگ صرفا بایستی با یکدیگر مبارزه لفظی داشته و هم ضربه نزنند.

ایلان ماسک پیش از این اعلام کرده بود که در صورت کوتاه بودن مدت مبارزه احتمالا برنده خواهد شد؛ اما در صورت طولانی شدن مبارزه، مارک زاکربرگ احتمالا به‌دلیل استقامت بالاتر پیروز میدان خواهد بود.

ایلان ماسک اعلام کرده که برای مبارزه با مارک زاکربرگ همچنان آمادگی دارد. وی با انتشار پستی اعلام کرد: “من هر روز با وزنه تمرین کرده و برای مبارزه آماده می‌شوم. من برای ورزش کردن فرصت ندارم؛ بنابراین وزنه‌ها را همراه خود به محیط کار می‌آورم.” همچنین وی تمرینات خود در دفتر X را به معرض نمایش گذاشت و به معرفی ویژگی‌های جدید رسانه اجتماعی تحت مالکیت خود پرداخت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH