گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از مراسم سونی در IFA 2014

sony-seminar

ساعاتی پیش سونی در مراسم بزرگی که در سالن شماره 20 نمایشگاه IFA واقع در شهر برلین آلمان برگزار کرد، به صورت رسمی از محصولات جدید خویش پرده برداری نمود. در این مراسم که با حضور تعداد زیادی خبرنگار از سرتاسر جهان آغاز شد، ابتدا کازو هیرای، مدیر عامل سونی بر روی صحنه آمد و سیاست‌های کلی این کمپانی و روند رو به رشدی که در تولید محصولاتش داشته است، ترسیم نمود.

sony-ceo

پس از وی ماسارو تاماگاوا، رییس بخش اروپای سونی بر روی صحنه آمد تا از محصولات جدید این کمپانی سخن بگوید. وی ابتدا به تلویزیون‌های جدید این کمپانی اشاره کرده و رشد 70 درصدی این بخش را نشانه‌ای از موفقیت آن دانست. سپس در ارتباط با دوربین‌های جدید این کمپانی به بیان نکاتی پرداخت و از مدل‌های نوین به همراه لنزهای تازه پرده برداشت. همچنین معرفی واکمن‌های جدید سونی، از دیگر صحبت‌های وی بود.

europe-ceo

سخنران سوم، کونیماسا سوزوکی، رییس واحد موبایل سونی بود تا به هیجان انگیزترین قسمت ماجرا را توضیح دهد. ابتدا وی از دو محصول پوشیدنی سونی پرده برداری کرد، SmartBand Talk و Smart Watch3 دو دستگاهی بودند که با رنگ‌بندی‌های متفاوت و جذاب، نسل جدید محصولات پوشیدنی سونی لقب گرفتند. وی حتی از عینک هوشمند این کمپانی نیز صحبت کرد، محصولی که هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد.

mobile-ceo-6 mobile-ceo-5 sony-mobile-ceo-7

پس از آن نوبت به گوشی Z3 رسید که این بار، در طراحی دچار بهبودهایی شده بود و با ضخامت بسیار کم و حاشیه باریک، علی‌رغم سایز 5.2 اینچی، خوش دست‌تر به نظر می‌رسید. مدیرعامل بخش موبایل سونی، این گوشی را مجهز به یک باتری خارق‌العاده دانست که تا 2 روز (با کارکرد بالا) به خوبی شارژ نگاه می‌دارد و عکس‌برداری آن در شب نیز عالی‌ست! این پرچمدار جدید سونی که توانایی هماهنگ شدن با کنسول PS4 جهت نشان دادن بازی‌های آن را دارد، در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز مایل به نقره‌ای و مسی، عرضه خواهد شد.

mobile-ceo-4 mobile-ceo-3

پس از آن، گوشی Z3 Compact و تبلت 8 اینچی Z3 کامپکت نیز معرفی شد تا جمع محصولات کامپکت سونی، تکمیل شده باشد! گوشی E3 مدل میان رده دیگری بود که در این نمایشگاه معرفی گردید.

mobile-ceo-2 mobile-ceo

در ادامه شما می‌توانید، تصاویر اختصاصی ما از این نمایشگاه را که برای شما تهیه کرده‌ایم، مشاهده بفرمایید. به زودی بررسی اولیه و اختصاصی از محصولات سونی را در وب‌سایت خواهید خواند که از نمایشگاه IFA برایتان تهیه می‌کنیم.

sony-z3 sony-z3-in-hand sony-z3-2 sony-z3-left spny-z3-port sony-z3-cam sony-e3-3 sony-e3-2 sony-e3 tab-and-tv tab-z3-compact tab-8-compact z3-with-lenz sony-lenz smart-band-2 smart-watch-3-u smart-watch3 sony-walkman sony-tv sony-tv-3 sony-tv-2 ps4 sony-seminar-1 sony-seminar-2 sony-seminar-3

6 در مورد “گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از مراسم سونی در IFA 2014”

  1. رضا ارتیست

    لطفا از سامسونگ هم اینطوری گزارش بذارن. مرسی از عکسهای خیلی خوب و زیادتون. ترکوندی آی تی رسان دیگه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH