سریع‌ترین گوشی تاریخ ردمی با رم 24 گیگابایتی معرفی شد

امروز کمپانی شیائومی در کنار معرفی گوشی پرچمدار تاشو جدید خود با نام شیائومی میکس فولد 3 و دستبند تناسب اندام شیائومی باند 8 پرو از پرچمدار جدید برند ردمی با نام ردمی K60 اولترا یا همان ردمی K60 Extreme Edition نیز رونمایی کرد.

این دستگاه مجهز به تراشه قدرتمند Dimensity 9200 پلاس ساخت شرکت مدیاتک است. این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 2 از عملکرد سریع‌تری برخوردار است. بنابراین ردمی K60 اولترا حتی از گوشی پرچمدار شیائومی 13 نیز سریع‌تر است.

ردمی K60 اولترا در تست بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز 1.77 میلیون شد. شیائومی به منظور خنک نگه داشتن این تراشه قدرتمند از محفظه بخار با مساحت 5000 میلی‌متر مربع بهره گرفته است. بدیهی است که ردمی K60 اولترا به‌عنوان یک مدل گیمینگ معرفی شده است.

ردمی K60 اولترا مجهز به یک نمایشگر TCL C7 با کیفیت بالا، رزولوشن 1.5K، نرخ نوسازی 144 هرتزی و قابلیت پشتیبانی از تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس بالا 2880 هرتز است.

پشتیبانی از مدولاسیون پهنای پالس با چنین فرکانس بالایی حقیقتا جالب توجه به‌نظر می‌رسد؛ چرا که این شاخص در مقایسه با بسیاری از پرچمداران موجود در بازار نیز بالاتر است. بنابراین نمایشگر گوشی عاری از هرگونه سوسو زدن خواهد بود.

دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی IMX800 ساخت شرکت سونی با سیستم تثبیت‌کننده ترکیبی شامل OIS و EIS است. این دوربین امکان ضبط ویدیوهای 8K بدون هرگونه افت فریم یا محدودیت زمانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ردمی K60 اولترا اولین گوشی هوشمند برند ردمی با قابلیت محافظت کامل در برابر نفوذ آب و گردوغبار است؛ دستاوردی که مدیون بهره‌مندی گوشی از گواهینامه IP68 است. همچنین این دستگاه نخستین گوشی هوشمند شیائومی با رم 24 گیگابایتی شناخته می‌شود. ورژن برتر این محصول دارای حافظه داخلی 1 ترابایتی است.

ظرفیت باتری گوشی برابر با 5000 میلی‌آمپرساعت بوده و از شارژ سریع 120 واتی در بستر سیم نیز پشتیبانی می‌شود. فرآیند شارژ توسط 2 تراشه اختصاصی مدیریت می‌شود. تراشه Surge P1 امکان پشتیبانی از شارژ سریع را فراهم نموده و تراشه Surge G1 نیز مسئولیت مدیریت شارژ و تضمین طول عمر بالای باتری را بر عهده دارد.

تراشه NFC، موتور لرزشی قدرتمند، اسپیکرهای استریو و درگاه مادون‌قرمز سایر ویژگی‌های ردمی K60 اولترا را تشکیل می‌دهند. بعلاوه شیائومی اعلام کرده که این مدل یکی از نخستین گوشی‌هایی است که آپدیت MIUI 15 را دریافت می‌کند.

مدل پایه ردمی K60 اولترا با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 360 دلار قیمت‌گذاری شده است. برترین مدل نیز با 24 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه فلش و برچسب قیمتی 495 دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH