رندرهای جدید گوشی تاشو اوپو فایند N3 فلیپ در فضای وب منتشر شد

اوپو فایند N2 فلیپ اولین گوشی تاشو کمپانی چینی بود و به‌عنوان یک رقیب شایسته برای سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 روانه بازار شد. اما اکنون وقت آن رسیده تا مدل جانشین این گوشی در کانون توجه مخاطبان قرار گیرد.

اکنون یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station با همکاری وبسایت Pricebaba رندرهای به‌روزرسانی شده از گوشی اوپو فایند N3 فلیپ را منتشر کرده است. این تصاویر نشان‌دهنده نمایی به‌روزرسانی شده از رندرهایی هستند که پیش‌تر در اوایل سال جاری میلادی به اشتراک گذاشته شدند.

یکی از تغییرات بزرگ در رندرهای جدید به طراحی ماژول جزیره‌ای دوربین مربوط می‌شود. اکنون این ماژول از یک حلقه دایروی‌شکل شامل 3 سنسور و نماد تجاری Hasselblad تشکیل شده است. به‌نظر می‌رسد که نمایشگرهای خارجی کشیده از اندازه و شکلی مشابه با اوپو فایند N2 فلیپ برخوردار هستند.

از جنبه مشخصات فنی نیز اوپو فایند N3 فلیپ مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی LTPO AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی و نمایشگر خارجی آمولد با اندازه 3.26 اینچ خواهد بود.

رندر جدید اوپو فایند N3 فلیپ

ماژول حلقه‌ای شکل دوربین از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

از جنبه نرم‌افزاری نیز انتظار می‌رود که شاهد به‌کارگیری رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 باشیم. همچنین اوپو فایند N3 فلیپ دارای گواهینامه شارژ سریع 67 واتی خواهد بود؛ در حالی‌که دستگاه نسل قبلی از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

رندرهای جدید اوپو فایند N3 فلیپ (سمت چپ) در کنار رندر قدیمی‌تر (سمت راست)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH