جزئیات کیف سرمایه‌گزاری اتریوم دونالد ترامپ لو رفت! ترامپ چند میلیون اتریوم دارد؟

طبق اطلاعات جدیدی که اخیرا منتشر شده، باخبر شدیم که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، اکنون در کیف پول اتریوم خود بیش از 2.8 میلیون دلار سرمایه دارد.

بیانیه‌های مالی که اخیرا به اشتراک گذاشته شدند، نمایانگر سرمایه بیش از 4.8 میلیون دلاری ترامپ در توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFT هستند. سری دوم این توکن‌ها که حاوی تصاویری از او بودند، در ماه آوریل بر روی بستر بلاک‌ چین عرضه شده و طرفداران زیادی نیز پیدا کردند.

همچنین گفته شده که او در سرمایه‌گذاری رمزارزی خود با سود 7.6 میلیون دلاری روبرو بوده است.

در 14 آوریل، سرمایه اتریوم او چیزی حدود 250 تا 500 هزار دلار بوده ولی اکنون مشاهده می‌کنیم که سرمایه کنونی (2.8 میلیون دلار) خیلی بیشتر از مبلغ مذکور است.

نکته جالب ماجرا اینجاست که او در گذشته نظر خوبی درباره ارزهای دیجیتال نداشت و اینچنین گفت که نمی‌توان بر رمزارزها اطمینان کرد؛ ممکن است آنها جعلی باشند و هر لحظه باید منتظر وقوع فاجعه‌ای باشیم. ترامپ به شدت با بیت کوین مخالف بوده ولی حالا می‌بینیم که سرمایه قابل‌توجهی در کیف پول اتریوم خود دارد!

دونالد ترامپ عقیده داشت که در آینده بیت کوین با دلار رقابت می‌کند، برای همین است که او آن را نوعی کلاهبرداری می‌داند. در پایین می‌توانید صحبت‌های ترامپ را درباره این ارزها بخوانید:

من طرفدار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی نیستم! این‌ ارزها معمولا نوسان زیادی دارند و ممکن است آمار انواع رفتارهای غیرقانونی، از جمله تجارت مواد مخدر و سایر فعالیت‌ها را افزایش دهند.

هنوز نمی‌دانیم که نظر او درباره این ارزها تغییری کرده است یا خیر! چون احتمال دارد پای منافع مالی نیز در میان باشد. با این وجود، به راحتی می‌توان دید که این فناوری موفق شده حتی بزرگترین منتقدانش را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد و آنها را به این سمت بکشاند.

در انتها نیز باید اشاره کنیم که دونالد ترامپ قصد دارد باری دیگر به انتخابات بازگردد؛ گفته می‌شود که او برای انتخابات سال 2024 ایالت متحده برنامه‌هایی در سر دارد و بدون شک مقابل جو بایدن، رییس جمهور فعلی ایالت متحده آمریکا، قرار خواهد گرفت.

آخرین گزارش مالی که از دونالد ترامپ منتشر شده، به بر کیفرخواست او در جورجیا در 14 اوت اشاره دارد. در این گزارش او و حامیانش به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 متهم شده‌اند! شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در این حوزه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH