تبلت شیائومی ردمی پد SE با باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی و قیمت‌گذاری جذاب معرفی شد

ردمی پد SE جدیدترین تبلت در سبد محصولات برند فرعی مقرون‌به‌صرفه شیائومی موسوم به ردمی قلمداد می‌شود. این دستگاه با وجود یک نمایشگر بزرگ قادر به خلق تجربه بصری استثنائی برای کاربران بوده و با برچسب قیمتی تنها 199 یورویی در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود.

ردمی در تبلت جدید خود از تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام بهره گرفته است. این تراشه بر پایه فرآیند 6 نانومتری تولید شده است. ردمی پد SE مجهز به حافظه داخلی 128 گیگابایتی بوده و از کارت حافظه میکرو اس‌دی با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت پشتیبانی می‌کند. این تبلت با 3 ظرفیت مختلف رم شامل 4، 6 و 8 گیگابایت در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

نمایشگر 11 اینچی LCD این تبلت از رزولوشن 1920×1200 پیکسلی و نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار است. بر اساس اعلام ردمی این نمایشگر دارای روشنایی 400 نیتی، نسبت کنتراست 1500:1 و گواهینامه TUV Rheinland به‌دلیل انتشار محدود نور آبی است.

پنل جلویی تبلت دارای حواشی نسبتا باریکی بوده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز روی لبه بالایی نمایشگر دستگاه (هنگام حمل آن در وضعیت افقی) قرار گرفته است. پنل پشتی تبلت نیز از دوربین 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p میزبانی می‌کند.

ردمی پد SE مجهز به اسپیکرهای چهارگانه با اندازه بزرگ بوده و این اسپیکرها از فناوری دالبی اتموس و Hi-Res Audio پشتیبانی می‌کنند. از طرفی کاربران حتی به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز دسترسی دارند.

باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی تبلت از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود؛ اما متاسفانه فرآیند شارژ با توان تنها 10 وات انجام خواهد شد.

سیستم‌عامل اندروید 13 با رابط کاربری MIUI Pad 14، بدنه 478 گرمی، وای‌فای با فرکانس دوگانه و بلوتوث 5.0 سایر ویژگی‌های این تبلت را تشکیل می‌دهند. ردمی پد SE با 3 مدل رنگی مختلف شامل بنفش (Purple)، خاکستری تیره (Graphite Gray) و سبز (Mint) روانه بازار می‌شود.

مدل‌های مجهز به رم 4، 6 و 8 گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت‌‌گذاری 199، 229 و 249 یورو قابل سفارش هستند. در این میان برخی خرده فروشان به منظور آسایش بیش‌تر کاربران و محافظت بهتر از دستگاه اقدام به عرضه کیس‌های محافظ با رنگ‌آمیزی مشکی یا سفید و قیمت‌گذاری نامشخص می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH