لامبورگینی تیزر ویدیویی نهایی خودرو برقی خود را منتشر کرد

شرکت لامبورگینی با انتشار یک ویدیوی جدید در رابطه با خودرو آینده خود، توجه علاقه‌مندان به اتومبیل را جلب کرد.

این ویدیوی 15 ثانیه‌ای نشان‌دهنده یک شهر، زنی در حال تماشای ستارگان و جسمی است که به زمین می‌آید. در نهایت خودرو جدید لامبورگینی ظاهر شده و نمای جلویی آن نشان داده می‌شود. شایان به ذکر است که تبلیغات مربوط به این خودرو پیش‌تر از جانب کمپانی منتشر شده است. بنابراین مورد اخیر بیش‌تر یک تیزر محسوب می‌شود.

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده تولید این خودرو از سال 2028 آغاز خواهد شد. این تیزر یک خودرو کشیده با چراغ‌های جلویی قرار گرفته بر روی یکدیگر را نمایش می‌دهد. اگرچه این خودرو ظاهرا یک مدل SUV به‌شمار نمی‌رود. این خودرو دارای طراحی صاف همراه با لبه‌هایی تیز است.

بر اساس اعلام لامبورگینی این تیزر اولین نگاه به خودرو جدیدی است که کمپانی روی توسعه آن کار می‌کند. مدیرعامل کمپانی خودروساز اعلام کرد که این محصول یک مدل گرند تور 2+2 قلمداد می‌شود. این موضوع بدان معناست که خودرو جدید دارای فضای حمل مسافر خواهد بود؛ اما کماکان برای رانندگی روزمره نیز فوق‌العاده محسوب می‌شود.

پیام نمایش داده شده در ویدیو حامل پیام “چه می‌شود اگر …” است. این موضوع موجب می‌شود تا کاربران برای اطلاع از برنامه‌های لامبورگینی کنجکاو باشند. به‌نظر می‌رسد که این خودروساز به فکر تولید یک خودرو برقی است.

کلیه جزئیات مربوط به این خودرو هنوز اعلام نشده است؛ اما اکنون می‌دانیم که تولید آن در سال 2028 آغاز خواهد شد. بنابراین تیزر جدید نخستین تصویر از محصول آینده لامبورگینی را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد. این ویدیو طرفداران خودرو را هیجان‌زده کرده و حس کنجکاوی آنها درباره محصول آینده را بر می‌انگیزد.

لامبورگینی به ساخت خودروهای سریع و کلاس برتر شهرت دارد و به‌نظر می‌رسد که محصول جدید نیز همین راهبرد را دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH