اولین نمونه تصاویر HTC Desire 820 در مقابل HTC One M8

امروز اچ تی سی از میان رده خود با نام دیزایر 820 پرده برداری کرد. این هندست مجهز به پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 615 است و بر خلاف پرچمدار این کمپانی ام 8، سازندگان تصمیم گرفته‌اند که اینبار یک دوربین معمولی 13 مگاپیکسلی را برای این هوشمند انتخاب کنند.

حالا که دیزایر 820، 13 مگاپیکسلی و ام 8،  4MP Ultrapixel است، حتما دوست دارید ببینید تصاویر گرفته شده با این دو چه تفاوتی با هم دارند و کدام بهتر عمل می‌کنند.

دوربین قرار گرفته در دیزایر 820 مجهز به سنسور BSI با اپرچر f/2.2  است و در مقابل دوربین ام 8 با اپرچر f/2.0 ساخته شده که امکان ورود نور بیشتر به لنز را حداقل روی کاغذ فراهم می‌کند. هر دو دوربین دارای فاصله کانونی عدسی 28mm هستند.

هر دو دوربین هم تا دلتان بخواهد ویژگی‌های مختلفی چون فوکوس خودکار، زوم دیجیتال، geo-tagging و کلی ویژگی دیگر که از آنها انتظار داریم به دوش می‌کشند.

برای درک بهتر از عملکرد این دو دوربین تنها باید به تماشای تصاویر منتشر شده از آنها بنشینید، پس شما را بیش از این منتظر نمی‌گذاریم.

اما حتما به خاطر داشته باشید که با دیدن این تصاویر رای نهایی خود را صادر نکنید و منتظر مقایسه تخصصی عملکرد دو دوربین باشید.

اچ تی سی دیزایر 820

ed

اچ تی سی وان ام 8

HTC-One-M8 (2)

اچ تی سی دیزایر 820

HTC-Desire-820

اچ تی سی وان ام 8

HTC-One-M8

اچ تی سی دیزایر 820

HTC-Desire-820 (2)

اچ تی سی وان ام 8

HTC-One-M8 (1)

 

3 در مورد “اولین نمونه تصاویر HTC Desire 820 در مقابل HTC One M8”

  1. عجب دوربینی داره این وان ام 8 خداییش دست کمی از دوربین های کامپکت نداره من خودم اس 4دارم فک نکنم بتونه همچین عکسایی بندازه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH