قیمت سری جدید پرچمداران گوگل پیکسل مشخص شد!

یک گزارش جدید در خصوص خانواده پیکسل 8 گوگل، جزئیات مربوط به قیمت‌‌گذاری و پیکره‌بندی حافظه این گوشی‌ها در بازار اروپا را فاش می‌کند. بعلاوه به گزینه‌های رنگی قابل دسترس برای این گوشی‌ها نیز اشاره‌ شده است.

با این‌حال خبر ناخوشایند اینکه گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو احتمالا در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی خود گران‌تر خواهند بود. به بیان دقیق‌تر در صورت صحت اطلاعات فاش شده، میزان افزایش قیمت گوشی‌های جدید کاملا قابل توجه خواهد بود.

گوگل پیکسل 8 با 128 گیگابایت حافظه داخلی و احتساب مالیات بر ارزش افزوده 23 درصدی 874 یورو قیمت‌‌گذاری خواهد شد؛ در حالی‌که بهای مدل 256 گیگابایتی به 949 یورو خواهد رسید. گوگل پیکسل 7 در زمان عرضه با قیمت‌‌گذاری پایه 650 یورویی قابل دسترس بود.

از سوی دیگر بر اساس شایعات، گوگل پیکسل 8 پرو با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 1235 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد. مدل‌های 256 و 512 گیگابایتی این گوشی از بهای به‌مراتب بیش‌تری برخوردار بوده و به‌ترتیب 1309 و 1461 یورو قیمت‌‌گذاری می‌شوند. برای مقایسه جالب است بدانید که گوگل پیکسل 7 پرو با برچسب قیمتی 900 یورویی روانه بازار شد.

رندرهای احتمالی گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو

به بیان صادقانه چنین افزایش قیمتی تا حدی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد؛ بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کنید. از سوی دیگر اطلاعات مربوط به مدل‌های رنگی قابل اعتماد به‌نظر می‌رسند. بر این اساس دستگاه پیکسلی کوچک‌تر در مدل‌های رنگی Hazel، Obsidian، Rose و Mint به بازار عرضه می‌شود؛ در حالی‌که پیکسل 8 پرو با مدل‌های رنگی Bay، Obsidian، Porcelain و Mint در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

برخی شایعات مطرح شده در رابطه با این 2 گوشی نشان می‌دهند که گوگل در حال آماده‌سازی حالت ویدیویی Night Sight به‌عنوان گزینه مکمل حالت Night Sight برای عکس‌ها است. بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم گوگل نهایتا چه قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران سری پیکسل 8 قرار خواهد داد.

همچنین شایعات منتشر شده در خصوص به‌کارگیری محض eSIM و عدم وجود سینی سیم‌کارت فیزیکی نادرست بوده و گوشی‌های آینده کماکان از سیم‌کارت فیزیکی پشتیبانی خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH