ایلان ماسک برای نامگذاری فرزند خود از نام خودروهای تسلا الهام می‌گیرد

ایلان ماسک؛ میلیاردر 52 ساله آمریکایی در بیوگرافی جدید خود اعلام کرد که صاحب فرزند سوم از یک خواننده با نام گرایمز (Grimes) است. نام این پسر، تکنو مکانیکوس یا به اختصار تاو (Tau) است. کلمه Tau دارای معانی متفاوتی از جمله حرف نوزدهم الفبای یونانی، نوزدهمین ستاره صورت فلکی و نوعی ذره زیر اتمی ناپایدار است. سن این کودک هنوز اعلام نشده است.

فرزند پسر ایلان ماسک در ماه مه سال 2020 متولد شد و فرزند دختر وی نیز در دسامبر سال 2021 به دنیا آمد. این فرزندان به اختصار X و Y نامگذاری شده‌اند؛ الگویی که مشابه آن در خصوص خودروهای الکتریکی ساخت شرکت تسلا اعمال می‌شود.

زندگینامه ایلان ماسک توسط یک نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی با نام والتر ایزاکسون نوشته شده است؛ وی به‌ مدت 2 سال این شخصیت میلیاردر را دنبال می‌کرد. ایلان ماسک، پدر 11 فرزند است و اولین پسر وی در سن 10 هفتگی به دلیل سندرم مرگ ناگهانی نوزاد از دنیا رفت.

وی 3 نوبت ازدواج کرده که 2 بار آنها با تالولا رایلی؛ ستاره فیلم Westworld و یکبار دیگر با جاستین ویلسون؛ نویسنده کانادایی بوده است. پیش از این ایلان ماسک تائید کرد که شرکت تحت مالکیت وی با نام SpaceX مجوز پرتاب فضاپیمای استارشیپ به مدار زمین را دریافت نموده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH