کینگ کونگ شیائومی به زودی معرفی خواهد شد!

یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe اخیرا پوستر جدیدی از سری ردمی نوت 13 پرو را در فضای آنلاین منتشر کرده و برخی جزئیات در رابطه با این گوشی‌ها را مورد تائید قرار داده است.

بر این اساس سری ردمی نوت 13 پرو مجهز به تراشه Dimensity 7200 ساخت شرکت مدیاتک و سنسور تصویربرداری ISOCELL سامسونگ با رزولوشن 200 مگاپیکسلی خواهد بود. این اطلاعات پیش‌تر از سوی لو ویبینگ؛ رئیس Xiaomi Group و مدیر کل برند ردمی مورد تائید قرار گرفته است.

لو ویبینگ برای نامگذاری ردمی نوت 13 پرو از عبارت “the new King Kong” بهره گرفته و تائید کرده که این گوشی هوشمند تا پایان ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد. بر اساس اطلاعات لو رفته گوشی‌های ردمی نوت 13 و ردمی نوت 13 پرو مجهز به باتری‌هایی با ظرفیت 5120 میلی‌آمپرساعت بوده و از فناوری شارژ 67 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

مدل پیشرفته‌تر یعنی ردمی نوت 13 پرو پلاس از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ 120 واتی بهره‌مند خواهد شد. هر 3 گوشی مجهز به نمایشگرهایی با رزولوشن 1.5K خواهند بود. Ice Universe پیش از این برای نخستین بار پیرامون روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچ‌دار آیفون X اپل، طراحی جدید آیفون 14 با حفره داینامیک آیلند و سنسورهای تصویربرداری 200 مگاپیکسلی مختلف صحبت کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH