ضرغامی وزیر گردشگری: رونالدو می‌تواند برای تماس با خانواده‌اش ایتا و بله نصب کند!

این روزها افراد زیادی درباره اتفاقات پیش‌روی فوتبال بحث می‌کنند و درباره آنها جوک‌های بامزه‌ای می‌سازند. یکی از همین مسائل به ورود رونالدو به تیم عربستان اشاره دارد.

بازیکنان مطرح قرار است که در قالب جام باشگاه‌های آسیا به ایران بیایند؛ رونالدو، نیمار و سایر بازیکنان مشهور نیز در این دسته قرار می‌گیرند. حالا وضعیت رجیستری آیفون، فیلتر بودن اینستاگرام، وضع نه چندان مناسب اینترنت و دیگر مسائل همگی سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

پس از آن، اعلام شد که این بازیکنان می‌توانند پس از ورود به ایران، از سیم‌کارت‌های بدون فیلتر استفاده کنند.

حالا عزت الله ضرغامی وزیر مراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اینکه اگر روزی کریستین رونالدو و دیگر افراد مطرح وارد ایران شوند، چه وضعیتی دارند اشاره کرد:

بازیکنان شناخته‌شده خارجی نباید فکر کنند که پس از ورود به ایران، سیم‌کارت بدون فیلتر دریافت می‌کنند. آنها هم می‌توانند مانند ما و دیگر مردم ایران از پیام‌رسان‌های خوب و پرسرعت ایرانی مانند ایتا و بله استفاده کنند. عده‌ای فکر می‌کنند ما سیم‌کارت بدون فیلتر در جیبمان داریم و به همه دوست و رفیق‌هایمان یکی می‌دهیم. رونالدو خیلی دلش هم بخواهد که ایتا و بله نصب کند.

بنابراین منتظر روزی باشید که رونالدو و نیمار در زمین فوتبال ایران با گوشی سامسونگ خود از طریق ایتا و بله با خانواده و دوستانشان تماس می‌گیرند؛ چرا که آیفون 15 و 14 در ایران رجیستر نمی‌شوند! برای اخبار بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH