گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 6 در رویداد MWC 2024 معرفی خواهد شد

بر اساس شایعه‌ جدیدی که از سوی یکی از نمایندگان فروش منتشر شده است؛ سونی به‌دنبال عرضه گوشی پرچمدار آینده خود در اوایل سال 2024 است. این گوشی هوشمند ضمن برگزاری کنگره جهانی موبایل 2024 در شهر بارسلون طی اواخر ماه فوریه معرفی خواهد شد.

در نتیجه این گوشی پرچمدار در مقایسه با اکسپریا 1 مارک 5 سه ماه زودتر معرفی می‌شود. اکسپریا 1 مارک 5 حتی 3 ماه دیرتر و در پایان ماه جولای عرضه شد. بنابراین فرضیه فوق در صورت تحقق بدان معناست که اکسپریا 1 مارک 6 در زمان عرضه با گوشی‌های مطرح مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 نظیر گلکسی S24 اولترا و شیائومی 14 پرو رقابت خواهد کرد.

بخش دیگری از شایعات ادعا می‌کنند که اکسپریا 1 مارک 6 مجهز به دوربین با قابلیت بزرگنمایی 6 برابری و یک سنسور با اندازه بزرگ خواهد بود. این پدیده موجب می‌شود تا محدوده زوم به تقریبا 140 میلی‌متر برسد.

این در حالیست که مدل نسل فعلی از قابلیت زوم 5 برابری و محدوده زوم 125 میلی‌متری برخوردار است. این دوربین دارای قابلیت‌های Clear Image Zoom شرکت سونی است. نهایتا اکسپریا 1 مارک 6 ادامه‌دهنده سنت پیشین سونی بوده و با بسته‌بندی پایدار به بازار عرضه خواهد شد.

این موضوع بدان معناست که پکیج گوشی از مواد بازیافتی تولید شده و فاقد ابزارهای جانبی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH