تاریخ معرفی بزرگ‌ترین تبلت هواوی مشخص شد

تاکنون شرکت‌هایی مانند اپل، هواوی، لنوو و سامسونگ بازار تبلت‌ها را زنده نگه داشته‌اند. این کمپانی‌ها با معرفی محصولات جدید، هر روز توجه افراد زیادی را به فناوری‌ها و دستاوردهای خود جلب می‌کردند.

حالا هواوی اعلام کرده است که قصد دارد به زودی از محصول جدید خود رونمایی کند. این تبلت که بزرگ‌ترین محصول این شرکت محسوب می‌شود، در تاریخ 25 سپتامبر (3 مهر 1402) به طور رسمی در چین معرفی خواهد شد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره هواوی میت‌پد پرو 13.2 اینچی در دسترس قرار نگرفته ولی همینقدر می‌دانیم که این محصول با صفحه نمایش بزرگ و فناوری ارتباطی NearLink راهی بازار می‌شود.

این فناوری قرار است اتصالات بی‌سیم موجود در دستگاه را بهبود ببخشد. همچنین انتظار می‌رود که هواوی میت‌پد پرو 13.2 اینچی از قلم M-Pencil 3 (از طریق SparrowNews) پشتیبانی کند.

حاشیه‌های این دستگاه به شدت نازک بوده و یک صفحه کلید مغناطیسی خواهد داشت. این‌ها تمام اطلاعاتی هستند که از این محصول منتشر شده است. بنابراین باید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه تا هفته آینده صبر کنیم.

همچنین گفته شده که کمپانی هواوی قصد دارد در مراسم رونمایی از تبلت جدید خود در 25 سپتامبر 2023، از محصول هواوی واچ نسخه Ultimate Gold پرده بردارد.

شرکت هواوی اعلام کرد که این ساعت با فناوری‌های جدیدی ساخته شده و در قاب، دکمه تاج و بند تیتانیومی این دستگاه از طلای 18 عیار اصل استفاده شده است. محصول هواوی واچ نسخه Ultimate Gold از ماه اکتبر با قیمت 2999 یورو در اروپا عرضه خواهد شد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH