شیائومی از مانیتور گیمینگ خمیده 30 اینچی و ارزان قیمت خود رونمایی کرد

کمپانی شیائومی در آوریل سال 2022 از مانیتور خمیده 30 اینچی ردمی در کشور چین رونمایی کرد. اکنون این محصول تحت عنوان Xiaomi Curved Gaming Monitor 30 در بازارهای اروپایی عرضه شده است. مانیتور گیمینگ خمیده شیائومی دارای یک نمایشگر غول‌پیکر 30 اینچی با نسبت ابعاد عریض 21:9 و رزولوشن شارپ WFHD (معادل 2560×1080 پیکسل) است.

این نمایشگر به لطف نرخ نوسازی سریع 200 هرتزی خود قادر به نمایش بازی‌ها به شکلی فوق‌العاده روان بوده و در نتیجه گزینه محبوبی در میان گیمرها به‌شمار خواهد رفت. همچنین این مانیتور با قابلیت پوشش‌دهی 99 درصدی فضای رنگی sRGB یکی از محصولات قدرتمند در زمینه نمایش رنگ‌ها محسوب می‌شود.

این نمایشگر با وجود روشنایی بسیار بالا 300 نیتی، نرخ کنتراست 3000:1 و انحنای جذاب 1800R همه چیز را به شکلی عالی جلوه می‌دهد. بعلاوه لبه‌‌های نمایشگر فوق‌العاده باریک بوده و به آن ظاهری مدرن می‌بخشند.

از جنبه عملکرد نیز این مانیتور با وجود زمان پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه‌ای بسیار سریع بوده و به منظور ارائه تجربه گیمینگ روان برای چشم‌های کاربر از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند از ترفندهای جالب نمایشی با حالت‌های تصویر در تصویر و تصویر به تصویر استفاده کنند.

شیائومی به منظور جلوگیری از سوسو زدن نمایشگر از تکنیک DC Dimming بهره گرفته است. بعلاوه این نمایشگر دارای گواهینامه TUV Rheinland بوده و از حالت Low Blue Light (کاهش میزان تابش نور آبی) نیز پشتیبانی می‌کند. امکانات ارتباطی این محصول شامل یک درگاه دیسپلی پورت، HDMI 2.1، HDMI 1.4 و جک صوتی است.

مانیتور گیمینگ خمیده 30 اینچی شیائومی با قیمت‌گذاری رقابتی 239.99 پوند در بازار بریتانیا و برچسب قیمتی 239.99 یورو در کشور اسپانیا به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH