هدفون‌ TWS ردمی بادز 5 با قابلیت حذف نویز فعال و شارژدهی طولانی باتری معرفی شد

کمپانی شیائومی ضمن برگزاری رویداد اخیر خود علاوه بر معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت 13 از هدفون‌های TWS ارزان‌قیمت خود با نام ردمی بادز 5 نیز رونمایی کرد. این محصول از برخی ویژگی‌های همتراز با مدل‌های پرچمدار برخوردار است. در نتیجه ردمی بادز 5 یک گام روبه جلو بزرگ نسبت به مدل نسل قبلی خود محسوب می‌شود.

قابلیت حذف نویز 46 دسی‌بل بارزترین ویژگی هدفون‌های جدید ردمی بادز 5 محسوب می‌شود. این ویژگی نرم‌افزاری توسط کاربران قابل تنظیم بوده و به آنها امکان می‌دهد تا هنگام نیاز به شنیدن صداهای خارجی، بین 3 حالت حذف نویز و 3 حالت شفافیت یکی را انتخاب کنند.

ویژگی حذف نویز برای تمامی تماس‌ها نیز قابل دسترس بوده و شیائومی با ارائه یک الگوریتم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به عملکرد بهتر 2 میکروفون حذف‌کننده نویز کمک کرده است. کیفیت صوتی نیز بهبود یافته است؛ چرا که این مجموعه دارای یک سیم‌پیچ دقیق و طولانی و درایورهای 12.4 میلی‌متری با دیافراگم دارای پوشش تیتانیومی است.

شارژدهی باتری یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته ردمی بادز 5 قلمداد می‌شود. این هدفون‌ها با توجه به وجود کیس شارژ قادر به پخش موسیقی برای مدت 40 ساعت هستند. از طرفی راهکار شارژ سریع به کاربران امکان می‌دهد تا تنها با 5 دقیقه شارژ کردن هدفون‌ها برای مدت 2 ساعت به گوش دادن موسیقی بپردازند.

ردمی بادز 5 دارای طراحی جدید و ارگونومیک‌تری بوده و نسخه ویژه بادز 5 نیز با همکاری کمپانی تولیدکننده پوشاک AAPE توسعه یافته است. رنگ‌آمیزی این مدل مانع از استتار آن حین استفاده کاربران می‌شود.

البته این محصول برای بازار چین در نظر گرفته شده است؛ اما انتظار می‌رود که در آینده در بازارهای بین‌المللی نیز قابل دسترس باشد. نسخه استاندارد این هدفون‌ها تنها 199 یوان (27 دلار) قیمت‌گذاری شده است؛ در حالی‌که نسخه سفارشی AAPE با برچسب قیمتی 299 یوانی (40 دلاری) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH