نوکیا زیباترین شارژر بی‌سیم دنیا را ساخت

DT-903_side_orange_lede

شاید بسیاری از افراد با پیوستن نوکیا به مایکروسافت، انتظار سقوط این شرکت در میان رده کاری مرسوم و تغییر کاربری آن را داشتند ولی نکته جالب اینجاست که نه‌تنها پس از انجام این انتقال نوکیا سقوط نکرده است، بلکه این شرکت روند صعودی را نیز سپری می‌کند و از زمان این تغییر، محصولات نوآورانه و متفاوتی را عرضه نموده است. در این میان این شرکت اقدام به ساخت یک محصول ویژه نموده است و می‌توان بدون اغراق گفت که با غافلگیر کردن هواداران تلفن‌های همراه هوشمند، نوکیا زیباترین شارژر بی‌سیم دنیا را ساخت.

این محصول که شارژر بی‌سیم DT-903 نام دارد، در نمایشگاه IFA رونمایی شده است و در حقیقت یک صفحه شارژ کننده گوشی است که نه‌تنها عمل شارژ دستگاه شمارا بدون استفاده از سیم انجام می‌دهد، بلکه با ظاهر زیبا و دل‌فریب خود می‌تواند هر خریداری را برای در اختیار گرفتن این محصول وسوسه نماید.

این شارژر زیبا از طراحی کاملا متفاوتی با دیگر نمونه‌ها بهره‌ می‌برد، از یک پد ویژه تشکیل شده است که با قرار دادن گوشی بر روی آن، گوشی شروع به شارژ شده و به‌طور همزمان نیز، پد DT-903، می‌تواند شروع به درخشیدن می‌کند که می‌توانید نحوه انجام این عمل را در تصویر این مقاله مشاهده نمایید.

البته این روشن شدن به ‌معنای شارژ شدن گوشی نیست بلکه برای یادآوری ورود پیام و نوتیفیکیشن به موبایل شما خواهد بود، به‌نحوی‌که با قرار دادن گوشی خود در دیگر سوی اتاق نیز از راه دور خواهید توانست تا آمدن پیام و نوتیفیکیشن را با یک نگاه تشخیص بدهید و این امر یک مزیت بسیار ویژه برای این محصول به‌حساب می‌آید.

مزایای این شارژر وایرلس به همین‌جا ختم نمی‌شود و DT-903 می‌تواند با شبکه بلوتوث به گوشی شما متصل شود و حتی وقتی‌که گوشی شما در جیب شماست نیز به شما خدماتی را ارائه کند که برای نمونه می‌توان به هشدار کم بودن باتری اشاره نمود؛ DT-903 می‌تواند در مواقعی که شارژ گوشی شما کم شده است با نشان دادن چند پالس بر روی بدنه خود، شمارا از کم بودن شارژ گوشی مطلع نماید.

البته همه‌چیز طبق روال عالی نیز نخواهد بود و هنوز معلوم نیست که خدماتی مانند استفاده از روشن شدن صفحه برای نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌های واردشده را بتوان برای گوشی‌هایی به‌جز سری لومیای نوکیا نیز استفاده نمود یا خیر و شرکت نوکیا دراین‌باره اظهارنظر نکرده است.

این دستگاه هنوز توسط شرکت سازنده خود قیمت‌گذاری نشده است و باید منتظر ماند تا قیمت رسمی این شارژر زیبا توسط نوکیا معین شود و همچنین باید دید که چه امکاناتی به‌طور اختصاصی برای گوشی‌های سری لومیا به کار خواهند رفت و چه امکاناتی برای تمامی تلفن‌های همراه هوشمند قابل‌دسترسی خواهند بود.

5 در مورد “نوکیا زیباترین شارژر بی‌سیم دنیا را ساخت”

  1. چندسال پیش یک جوان ایرانی دریکی از جشنواره های اختراعات در سوید شارژر بی سیم را ارایه داد که بسیار مورد توجه کشورهای صنعتی قرار گرفت وشرکت سونی اریکسن درانموقع پیشنهاد کرد این اختراع را 5میلیارد بخرد این جوان باغیرت ایرانی حاضر نشد ودر مصاحبه ای مفصل دراین مورد توضیح داد وگفت از کشورهای ژاپن وانگلیس هم پیشنهاد های اغوا کننده ای دریافت کرده ام ولی من میخواهم این را اینجا تولید وبنام ایران به خارج صادر کنم ولی اگر مسیولین اهمیت ندهند مجبورم انرا به انها بفروشم البته خوب مشخص است ان موقع مسیولین بی مسولیت ما که مثل همیشه درخواب غفلتند وبرای ایران وایرانی دل نمی سوزانند این اختراع را هم بسرنوشت بقیه دچار کردن وسر از کشورهای دیگر وبنام دیگری دراورد این درد را بکجا باید برد
    شما را بخدا این را در نظر ها قرار دهید شاید یکی از کسانیکه میخواند یکی از همین ها باشد وبفکر وادار شود

  2. یه سوال اینا که بی سیم هستن بعد شارژ میکنه ایا گوشی مشکلی پش نمیاد ینی دیر شارژنمیشه چون بلوتوث یا وای فای روشنه یا کلا من اشتباه میگیم
    اگه میشه یکم توضیح بدین ممنون

    1. من با اینا کار کردم ربطی به بلوتوث و وای فای نداره یه قطعه خاص هست که تو گوشی های نوکیا قرار داره و این با اونا شارژ میشه. سرعت شارژش هم تقریبا یه نیم ساعتی دیرتر از باسیم هست ولی این که چراغ داره و از این حرفا احتمالا با بلوتوث وصل هست ولی اینو بدون که کلا شارژ شدن گشوی ربطی به بلوتوث و وای فای نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH