بزرگ‌ترین ستاره یوتیوب، ویدیوهایش را با گوشی سامسونگ ضبط می‌کند!

بهترین راه برای بازاریابی عمومی گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های پرچمدار یک شرکت چیست؟ بر اساس اعلام سامسونگ، این شرکت با پردرآمدترین یوتیوبر جهان همکاری می‌کند.

غول کره‌ای به منظور نمایش قابلیت‌های گوشی‌های گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی S23 اولترا برای تولیدکنندگان محتوای مشتاق و حرفه‌ای با جیمی دونالدسون که با نام حرفه‌ای MrBeast شناخته شده و دارای بیش‌ترین مشترک شخصی در یوتیوب است؛ همکاری می‌کند.

نامبرده از گوشی گلکسی S23 اولترا به‌عنوان دوربین Vlog رسمی کانال خود بهره گرفته و در عین‌حال از گوشی‌های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 نیز استفاده می‌کند.

سامسونگ در توضیح دلایل این همکاری به سهولت استفاده، شارژدهی طولانی باتری، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت بالا و قالب طراحی منحصربه‌فرد گوشی‌های هوشمند خود اشاره نموده است. بدین‌ترتیب این گوشی‌ها در ویدیوهای آینده کانال یوتیوبی MrBeast رویت شده و احتمالا برای ضبط و ویرایش برخی ویدیوها نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

اولین ویدیوی حاصل از این همکاری در روز 16 سپتامبر (25 شهریور ماه) پخش شد. این ویدیو نشان‌دهنده MrBeast و تیم وی است که در خودروهای مختلف با قیمت بالا مشغول رانندگی یا حمل یک تفنگ ساچمه‌ای هستند. یکی از خودروهای نمایش داده شده دارای قیمت‌گذاری هنگفت 100 میلیون دلاری است. همچنین یک خودرو هیدروژنی 2 میلیون دلاری و یک ماشین با قابلیت پرواز نیز به چشم می‌خورد.

این ویدیو اساسا شامل 16 دقیقه تفریحات مفرح در تعدادی از لوکس‌ترین خودروها است که حتی دام تورتو در فیلم‌های اکشن سریع و خشن نیز به داشتن آنها حسادت می‌کند! در میان این لحظات هیجان‌انگیز، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نیز برای مدت چند ثانیه نمایش داده می‌شوند.

سامسونگ با صرف هزینه‌های هنگفت برای کمپین‌های بازاریابی خود چندان بیگانه نیست. همکاری سامسونگ با MrBeast احتمالا بازدهی فوق‌العاده‌ای را برای این شرکت به‌همراه خواهد داشت. این موضوع مشخصا برای ایالات‌متحده صادق خواهد بود؛ چرا که کانال مذکور هر روزه تعداد زیادی بازدیدکننده آمریکایی را به سوی خود جذب می‌کند. با این‌حال آن‌دسته از مشتریانی که به‌دنبال خریداری سامسونگ گلکسی S23 اولترا بوده و مایل به استفاده از پیشنهاد خرید شگفت‌انگیز کمپانی برای دریافت حداکثر 750 دلار اعتبار تجاری هستند؛ احتمالا برای مشاهده ویدیوهای MrBeast منتظر نخواهند ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH